از «بروس‌لیِ» افغان تا یک «زندانی» در آزادی

بروس‌لی افغان؛‌ عباس علی‌زاده جوان ۲۱ ساله‌ای است که با خانواده‌اش در غرب کابل زندگی می‌‌کند. او کونگ‌فو کار است و بسیاری او را به نام «بروس‌لی افغان» می‌شناسند. 

ساکسیفون و عزاداری؛‌ به مناسبت اربعین،‌ برخی دسته‌جات عزاداری با سازبندی متفاوتی در خیابان‌ها حضور پیدا کردند.  

ترافیک مرزی؛ چند روز مانده به اربعین،‌ جاده‌های منتهی به مرزهای ایران با عراق شاهد ترافیک سنگینی بود. در عکس جاده نزدیک به مرز مهران دیده می‌شود.

بخواب و ببین؛ این یک سالن سینما در حومه شهر مسکو است که توسط  شرکت تولید لوازم خانگی «ایکا» طراحی شده. در این سالن سینما می‌توان دراز کشید و فیلم تماشا کرد.  

نابغه فیزیک و بازیگر نقش خودش؛ هفته گذشته مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «تئوری همه چیز» که درباره دوره‌ای از زندگی استیون هاوکینگ،‌ فيزيک‌دان و کيهان‌شناس سرشناس است، در لندن برگزار شد. در عکس، ‌ادی ردمین که در فیلم نقش هاوکینگِ جوان را بازی می‌کند درکنار این دانشمند حضور دارد.  

ویرانی در سوریه؛‌ وقوع جنگ‌های داخلی بسیاری از شهرهای سوریه را به ویرانه تبدیل کرده است.

زندانی در آزادی؛‌ هفته گذشته محمد مایلی‌کهن که چند وقت پیش به خاطرشکایت علی دایی به زندان افتاده بود،‌در استادیوم آزادی حضور پیدا کرد تا بازی پرسپولیس و فولاد را از نزدیک تماشا کند. او در این عکس جلوی کارلوس کیروشی نشسته که از منتقدان سرسخت حضورش در ایران است.  

مرگ در کرانه؛ آقای ابو عین،‌ وزیر دولت خودگردان فلسطین،‌ هفته گذشته در کرانه باختری با سربازان اسرائیلی درگیر شد و سپس در بیمارستان جان باخت.

شب ایرانی‌ها در استرالیا؛‌ سینماگران ایرانی امسال حضور پرفروغی در «آسیا پاسیفیک» داشتند و چند جایزه را از آن خود کردند. مریلا زارعی هم توانست جایزه ویژه بازیگر زن را به خود اختصاص دهد. (عکس: مانا صلصالی)

زیرآسمان شهر؛ هوای تهران روز به ‌روز سردتر می‌شود و در این بین کسانی که سرپناهی ندارند و شب‌ها سقف‌شان آسمان است، ‌روزهای سخت‌تری را پیش رو دارند.