از مونیکا بلوچی و گلشیفته تا اشک‌های یک دانشجو ‌

جشنواره نور در لیون؛ هنرنمایی ایو مورو، در کلیسای سنت-ژان در لیون فرانسه. هرساله اوایل ماه دسامبر، جشنواره رنگ و نور در لیون فرانسه برگزار می شود.

راگبی در ایران؛‌ شاید هنوز هم تعدادی از علاقه‌مندان ورزش ندانند که لیگ راگبی در ایران هم طرفداران پروپاقرصی دارد.  لیگ دسته یک این مسابقات هفته گذشته در شهر اهواز برگزار شد. مسابقات راگبی در ایران،‌ در بخش بانوان هم برگزار می‌شود.  

اشک، لبخند، اعتراض؛ مراسم روز دانشجو، شانزدهم آذر با حضور حسن روحانی در سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد. این مراسم با لبخندها، شعارها،اعتراض‌ها و هم‌چنین اشک‌های برخی دانشجویان همراه بود.

صدراعظم سرصحنه؛ هفته گذشته آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در لوکیشن فیلم جدید استیون اسپیلبرگ،کارگردان معروف و پرکار هالیوودی حضور پیدا کرد. فیلم جدید اسپیلبرگ به دوران جنگ سرد مربوط است و بخش هایی از آن در آلمان فیلمبرداری می شود. تام هنکس، بازیگر فیلم نیز در این عکس حضور دارد.

ماشین جدید جیمزباند؛ هفته گذشته از اتوموبیل جدید جیمزباند در فیلم «اسپکتر» رونمایی شد. آستون مارتین DB10 توسط تیم طراحی این شرکت و با نظرات کارگردان فیلم، طراحی شده است. این بازگشتی به سال ۱۹۶۴ و فیلم «گلد فینگر» است که در آن جیمز باند سوار بر آستون مارتین DB5 نقره‌ای می‌شد.
 

نماز جمعه تهران؛‌ نماز جمعه این هفته تهران، این‌بار هم با حضور برخی چهره‌های همیشه در صحنه برگزار شد.
 

روز متفاوت دانشجو، ‌در دانشگاه‌های مختلف؛ روز ۱۶ آذر،‌ برنامه‌های متفاوتی با طیف‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه‌های تهران برگزار شد. یکی از این برنامه‌ها حضور محمدرضا عارف در دانشگاه شهید بهشتی بود. دانشجویان هم با پلاکاردهایشان،‌حرف‌ها و تقاضاهای مختلفی داشتند.
 

«خدایان و پادشاهان» در کنار یکدیگر؛ هفته گذشته مراسم فرش قرمز فیلم «اکسدوس؛ ‌خدایان و پادشاهان» در لندن برگزار شد. در این عکس،‌ کریستین بیل، بن کینگزلی، ریدلی اسکات و البته گلشیفته فراهانی دیده می‌شوند.‌

هم باندی ها؛ هفته گذشته بازیگران بیست و چهارمین جیمز باند تاریخ سینما معرفی شدند. در عکس نائومی هریس، لیا سیدو، مونیکا بلوچی و البته ششمین جیمز باند سینما، دنیل کریگ، حضور دارند. 

مانور زلزله؛‌ هفته گذشته مانور مقابله با زلزله توسط نیروی زمینی ارتش ایران در تهران برگزار شد.
 

اعتراض به خشونت پلیس؛ هفته گذشته هم نیویورک، شاهد برگزاری برخی اعتراضات علیه خشونت پلیس بود. (عکس: نگار مرتضوی/رادیو فردا)