از رد بوسه ده‌نمکی تا آفتابی شدن احمدی‌نژاد

اخم ننه عصمت به ده‌نمکی؛ در افتتاحیه جشنواره عمار، وقتی مسعود ده‌نمکی قصد داشت لوحش را از عصمت فلکیان(معروف به ننه عصمت)‌ دریافت کند و بر چادر او بوسه بزند، با واکنش تند «ننه عصمت» مواجه شد.

گلوله در مقابل تصویر؛ حمله روز چهارشنبه به دفتر هفته‌نامه طنز فرانسوی «شارلی ابدو» دست‌کم ۱۲ کشته برجای گذاشت.

کاسبان مبهوت جمهوری؛ چند مغازه‌دار پاساژ علاءالدین تهران، با بهت و حیرت و اشک، در حال تماشای تخریب مغازه‌هایشان توسط شهرداری هستند.

مصلحت احمدی‌نژادی؛ محمود احمدی‌نژاد که در دوران ریاست جمهوری‌اش اعتقادی به حضور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نداشت، این روزها در جلسات مجمع حضور پیدا می‌کند و درکنار سایر قدرت‌مردان جمهوری اسلامی می‌نشیند.

بازگشت خوشکام؛ زری خوشکام،‌ همسر مرحوم علی حاتمی و از بازیگران قدیمی سینمای ایران که از اوایل دهه پنجاه بازیگری در سینما را کنار گذاشت، امسال در جشنواره فجر حضور دارد. او در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است» در کنار دخترش لیلا حاتمی و دامادش علی مصفا نقش آفرینی کرده است.

آتش در مبلستان؛‌ روز دوشنبه انبار مبل بازار مبل تهران در یافت آباد دچار حریق شد.

ظریف در مجلس؛‌ هفته گذشته محمدجواد ظریف در مجلس حضور یافت و به سئوالات نمایندگان پاسخ گفت.

صید جسد؛ این‌روزها اجساد سرنشینان هواپیمای ایرآسیا که از اندونزی به سمت سنگاپور در حال پرواز بود و سقوط کرد، از آب‌های دریای جاوه گرفته می‌شود تا به بازماندگان تحویل داده شود.  

داعش در سینما فلسطین؛ جشنواره عمار از هفته گذشته در سینما فلسطین تهران آغاز شده است. این جشنواره که هر سال با بودجه قابل توجهی برگزار می‌شود،‌ امسال توجه زیادی به داعش داشت.  

عشای ربانی؛ ارامنه اصفهان هفته گذشته مراسم عشای ربانی را در کلیسای خود برگزار کردند.

ناهارخوران در آتش؛ هفته گذشته وقوع یک آتش سوزی در ارتفاعات جنگل ناهار‌خوران گرگان، باعث وقوع خسارت جدی به درختان و طبیعت این ناحیه شد.

برف و کاکتوس؛ این روزها وقوع طوفان برف در کالیفرنیا، مناظر جالب و جذابی را ایجاد کرده است.