از «آقای کمدی در بیمارستان» تا «خاموشی صدای طهرون»

آقای کمدی در بیمارستان؛ اکبر عبدی که برای درمان فشار خون و مشکل دیابتش در بیمارستان تهران کلنیک بستری شده بود،‌ به دیگر بیماران و پرسنل بیمارستان سر زد، با آن‌ها شوخی کرد و عکس یادگاری گرفت.‌

رونمایی؛ هفته گذشته در مراسمی از کتاب فلسفه سیاسی آیت‌الله علی خامنه‌ای رونمایی شد.

۸۰ تُن آش نذری؛ هفته گذشته ۸۰ تُن آش نذری با صرف ۲۳۰۰ کیلو گوشت و ‌۴هزار کیلو برنج در ۵۰ دیگ در شهر شیراز پخته و بین مردم توزیع شد. این نذری که با پول مردم تهیه می‌شود،‌۱۲۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

اعتراض در بروکسل؛‌ هفته گذشته کشاورزان و طرفداران محیط زیست در مقابل ساختمان شورای اتحادیه اروپا دست به اعتراض زدند. دلیل مخالفت آن‌ها، توافقنامه تجارت و سرمایه‌گذاری آزاد بین اتحادیه اروپا و آمریکاست. (عکس:‌محسن صالحی/رادیوفردا)

فشن اسلامی؛‌ هفتمین نمایشگاه پوشاک اسلامی هفته گذشته در مصلی تهران برگزار شد.

کیارستمی و نوستالژی؛‌ این روزها دو فیلم قدیمی و خاطره انگیر عباس کیارستمی،‌ «مسافر» و «لباسی برای عروسی» در تهران روی پرده رفته است. مراسم افتتاحیه این دو فیلم در مجتمع سینمایی کوروش تهران با حضور این کارگردان برگزار شد.

خاموشی صدای طهرون؛ مرتضی احمدی هم درگذشت. این هنرمند بازیگر، دوبلور و ضربی خوان، ۹۰ سال عمر کرد و آثار متعددی برجای گذاشت. ‌
 

شب یلدا؛ شب یلدای امسال هم با سنت‌های ویژه‌اش برگزار شد. هندوانه و انار، در این شب طرفداران زیادی داشتند.   

اهواز در مه؛ هفته گذشته مه غلیظی فضای شهر اهواز را سفید پوش کرد. این مه باعث لغو یا تاخیر در اکثر پروازهای فرودگاه این شهر شد.

امید به خاکپور؛ بالاخره تیم ملی امید ایران هم صاحب سرمربی شد. قرار است محمد خاکپور تیم امید ایران را پس از ۴۰ سال به المپیک برساند.

یادبود گلزار کلیمی‌ها؛ مراسم رونمایی از بنای یادبود گلزار شهدای کلیمی تهران با حضور علی یونسی دستیار ویژه حسن روحانی در امور اقوام و اقلیت‌های دینی، در آرامستان کلیمیان تهران برگزار شد.

شب و شمال؛ برخی کشاورزان شمالی،‌ محصولات خود را به جاده‌ها می‌برند و مستقیم به خریداران عرضه می‌کنند.

عزاداری پسر برای پدر؛‌ مراسم تشییع پیکر زنده یاد انوشیروان ارجمند بازیگر سینما و تئاتر، هفته گذشته از مقابل تالار وحدت برگزار شد. برزو ارجمند هم در این مراسم از پدر سخن گفت.

بازار کربلا؛‌ بازار سنتی کربلا، یکی از اصلی ترین بازار‌های این شهر برای خرید مایحتاج روزانه مردم این است.