ده‌ها کشته بر اثر ادامه حملات اسرائیل به غزه

ایستگاه‌های رادیو و تلویزیون الاقصی در غزه، هدف موشک‌های اسرائیلی قرار گرفت

در حالی جنگ غزه وارد چهارمين هفته می‌شود بنا بر گزارش‌ها حملات روز سه‌شنبه ارتش اسرائيل به غزه موجب کشته شدن ده‌ها فلسطينی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائيل ده‌ها هدف را در غزه، پس از سخنان نخست وزير اين کشور در مورد ادامه عمليات نظامی، مورد حمله قرار داد.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۰ نفر در غزه، بر اثر حملات ارتش اسرائیل جان باختند.

بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل، به مردم اين کشور هشدار داد که عمليات نظامی در غزه به اين زودی پايان نخواهد گرفت و بايد خود را آماده «حوادث بد‌تر» کنند. همزمان ارتش اسرائيل به ساکنان شمال غزه خواسته است که خانه‌های خود را ترک کنند.

Your browser doesn’t support HTML5

ایستگاه‌های رادیو و تلویزیون الاقصی در غزه، هدف موشک‌های اسرائیلی قرار گرفت

درگيری‌ها ميان حماس و اسرائيل درساعات پايانی دوشنبه و صبح سه‌شنبه در نوار غزه، ادامه داشت.

مقامات غزه خبردادند که منزل مسکونی اسماعيل هنيه، از رهبران حماس بامداد سه‌شنبه مورد حمله موشکی اسرائيل قرار گرفته اما اين حمله هيچ تلفاتی در بر نداشته است.

ایستگاه‌های رادیو و تلویزیون الاقصی در غزه، هدف موشک‌های اسرائیلی قرار گرفت

در حالی که مقامات حماس می‌گويند بر اثر وقوع انفجاری در يک اردوگاه پناهندگان در خارج از شهر غزه، ۹ کودک کشته شده‌اند، مقامات وزارت دفاع اسرائيل می‌گويند اين حادثه در اثر اصابت يک موشک حماس به اين اردوگاه رخ داده است.

رهبران اسرائيل هم اکنون تحت فشارهای بين‌المللی برای برقراری آتش بس در نوار غزه قرار دارند که سه هفته عمليات ارتش آن در اين منطقه، ۱۱۰۰ فلسطينی، ۵۲ سرباز اسرائيلی و دو شهروند غيرنظامی اسرائيل و يک کارگر تايلندی را به کام مرگ فرو برده است.