برندگان جوایز «ورلد پرس فوتو» سال ۲۰۱۴

برنده جایزه «عکس مطبوعاتی جهانی» (ورلد پرس فوتو) سال ۲۰۱۴. عکسی از مهاجران آفریقایی در جیبوتی که سعی دارند با تلفن همراه خود سیگنالی از سومالی دریافت کنند. عکاس: جان استانمایر، از ایالات متحده.

رسیدن پلیس به یک صحنه جنایت که در آن دو جسد از پل آویزان شده و سه جسد دیگر بر روی زمین مانده‌اند. سالتیو، مکزیک. برنده جایزه سوم در قسمت «مسائل روز». عکاس: گریستوفر وانگاس، اهل مکزیک.

دسته‌رَوی مذهبی بازماندگان توفان هایان در تولوسا، فیلیپین. برنده جایزه اول در قسمت «خبر در محل». عکاس: فیلیپ لوپز.

گروهی از پسران نابینای زال در مدرسه مبلغان دینی برای نابینایان در بنگال غربی هند. برنده جایزه اول قسمت «مردم». عکاس: برنت استیرتون، اهل آفریقای جنوبی.

علی، از بدن‌سازان جوان مصری به همراه مادر خود در قاهره. برنده جایزه دوم در قسمت «مردم». عکاس: دنی دایو، اهل فرانسه.

صحنه بروز خشونت خانگی در ایالت اهایو. برنده جایزه اول در قسمت «مسائل روز». عکاس: سارا نیومی لوکویتس، اهل آمریکا.

اسکان موقت پناهجویان سوری در شهر صوفیه بلغارستان. برنده جایزه اول در بخش «خبر عمومی». عکاس: آلساندرو پنسو، اهل ایتالیا.

فروریختن ترکش و آوار بر سر جنگجویان شورشی سوری پس از برخورد گلوله تانک به ساختمان آنها در دمشق. ۱۳ ژانویه ۲۰۱۳. برنده جایزه اول بخش «خبر در محل». عکاس: گوران توماسویچ، اهل صربستان.

عکسی از یک شیر کوهی که در مسیر حرکت خود در پارک گریفیت لس‌آنجلس با یک «تله دوربینی» مواجه شده‌است. برنده جایزه اول بخش «طبیعت». عکاس: استیو وینتر، اهل آمریکا.

نادیا کاسادئی، ورزشکار رشته دو و میدانی که مبتلا به سرطان شده‌است. برنده جایزه بخش «ورزش». عکاس: پیتر هولگرسون، اهل سوئد.

حمله به مرکز خرید وست‌گیت در نایروبی کنیا. ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۳. برنده جایزه دوم در بخش «خبر در محل». عکاس: تایلر هیکس، اهل آمریکا.