لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۵۲

پيروزی استقلال با دو گل برق آسا


استقلال با دو گل از سد سایپای کرج گذشت. (عکس تزئینی: ایسنا)
استقلال با دو گل از سد سایپای کرج گذشت. (عکس تزئینی: ایسنا)

در هجدهمين هفته ليگ برتر ايران، جام خليج فارس، استقلال تهران با دو گل پياپی دو بر صفر سايپای کرج را شکست داد تا همچنان در کورس مدعيان قهرمانی باقی بماند.


روز شنبه نهم آذر در حضور حدود ده هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی، پيروز قربانی در دقيقه ۶۷ و آرش برهانی در دقيقه ۶۸ دروازه ابراهيم ميرزاپور را گشودند تا پس از يک نيمه بسيار سرد و بدون گل، مسابقه در نيمه دوم گرم و تماشايی شود.


ابتدا شليک فرهاد مجيدی با واکنش ناقص ميرزاپور موقعيت را در دهانه دروازه برای قربانی مهيا کرد تا با ضربه سر يخ بازی را آب کند.


هنوز سايپا به خود نيامده بود که آرش برهانی، گلزن اول استقلال با دروازه بان سايپا تک به تک شد و شليک سرضرب او پس از برخورد با دستان ميرزاپور به درون دروازه غلتيد.


ورود فرهاد مجيدی به عنوان بازيکن جانشين، در بازی تهاجمی و رو به جلو استقلال در نيمه دوم نقشی مهم داشت. برخلاف جريان کم برخورد و آرام بازی، داوری ممبينی بسيار ضعيف بود و می توانست جنجال آفرين باشد.


«در ازای فحاشی کتک خوردن حق خبرنگار بود ...شانس آورده که بیشتر کتک نخورده است.»
خداداد عزیزی

پس از دو گل استقلال، ممبينی، داور بازی از يک خطای هند پنالتی مسلم به سود سايپا چشم پوشيد. علاوه بر دو گل آبی ها، نيمه دوم شاهد چند صحنه تماشايی برای هر دو دروازه بود که واکنش مثبت دروازه بانان و مدافعان باعث شد تا تغييری در نتيجه پايانی به وجود نيايد. سايپا پس از دو گلی که خورد بازی به مراتب بهتری را نسبت به پيش از آن نشان داد و چند بار تا آستانه گلزنی پيش رفت.


در همین حال پس از شکست يک بر صفر پيام از سپاسی شيراز در مشهد، خداداد عزيزی، سرمربی تيم پيام - درست دهسال پس از گل تاريخی اش به تيم ملی استراليا درملبورن – يک خبرنگار ورزشی را مضروب و روانه بيمارستان کرد!


به گزارش خبرگزاری ايسنا خداداد عزيزی مدعی شد که خبرنگاری در پايان بازی «کری خوانی» و فحاشی کرد و همراهان عزيزی خبرنگار ورزشی را مضروب کردند.


به گزارش خبرگزاری ها، خداداد عزيزی در این مورد گفت: «در ازای فحاشی کتک خوردن حق خبرنگار بود ...شانس آورده که بیشتر کتک نخورده است.»


XS
SM
MD
LG