لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۵۴

کنسرت «اميد برای ايران» با رادیو فردا


«اميد برای ايران» عنوان کنسرت بزرگی است که با حضور ستارگان موسيقی بين المللی و ايرانی روز جمعه ۱۷ خرداد ماه در سالن ۱۲۰۰۰ نفری ولودروم شهر برلين برگزار می شود.

بخش موسيقی راديو فردا اين کنسرت را به صورت زنده از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب پخش خواهد کرد.

در اين برنامه که با حمايت هنرمندان، نويسندگان، پزشکان، بازرگانان و کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران برگزار ميشود، هنرمندانی از کشورهای مختلف جهان به روی صحنه می روند تا صدای همدردی، همبستگی و حمايت خود و جهانيان را به گوش مردم ايران برسانند.

ابی: مردم بدانند در کنارشان هستیم
please wait

No media source currently available

0:00 0:08:44 0:00


در کنسرت «اميد برای ايران»، خوانندگانی همچون آل بانو ايتاليايی، تايو کروز از انگلستان، ابی خواننده نام آشنای ايرانی،ليل کولت از اسرائيل، هنری پادوانی گيتاريست گروه مشهور پليس،الکيستيس پروتوپسلتی خواننده يونانی و بسياری ديگر از ساعت ۸ شب به روی صحنه خواهند رفت.

please wait

No media source currently available

0:00 0:01:50 0:00
لینک مستقیم

در بخش پايانی کنسرت همه هنرمندان «عشق من» ترانه جديد استيوی واندر ستاره سياه‌پوست آمريکايی، را اجرا خواهند کرد. قرار است در همان شب استيوی واندر اين ترانه را از طريق يک پيام ويديويی به مردم ايران تقديم کند.


رکسانا صابری در کنسرت «امید برای ایران» می نوازد
please wait

No media source currently available

0:00 0:06:35 0:00

همه درآمد اين کنسرت خيريه که رکسانا صابری خبرنگار ايرانی- آمريکايی اجرای آن را بر عهده خواهد داشت به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران و سازمان خيريه غير دولتی "بچه‌های ايران" اختصاص خواهد يافت.

شما هم با راديو فردا به کنسرت «اميد برای ايران» بپيونديد.
XS
SM
MD
LG