لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۵

پوشش زنده نخستین نشست خبری دونالد ترامپ

نخستین نشست خبری دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری منتخب آمریکا با روزنامه‌نگاران در حال برگزاری است. مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست خبری در ادامه همین پوشش زنده، در حال بروز رسانی است.

دونالد ترامپ، فعالیت و عملکرد شرکت‌های خود را «روشن و شفاف»، توصیف کرد.

شری دیلن، یکی از وکلای مالیاتی دونالد ترامپ در حال ارایه توضیحاتی درباره واگذاری مسئولیت‌های دونالد ترامپ به فرزندان او در دوره ریاست‌جمهوری است.

هم‌زمان می‌توانید جزئیات این نشست خبری را از طریق رادیو فردا یا لینک پخش زنده رادیو روی وب‌سایت رادیو فردا، بشنوید.

بخش عمده‌ای از پرسش خبرنگاران در این نشست خبری که همچنان ادامه دارد به موضوع رخنه سایبری در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و نقش روسیه در این حملات و هک‌های سایبری اختصا داشته است.

ریاست‌جمهوری منتخب آمریکا، تاکید کرد، این توانایی را دارد تا هم‌زمان با اداره کشور، شرکت‌های خود را نیز اداره کند، اما چنین قصدی ندارد.

آقای ترامپ در پاسخ به پرسشی درباره کارنامه مالیاتی شرکت‌های خود، به طعنه گفت: تنها کسانی که نگران برگه ها و کارنامه‌های مالیاتی من هستند، خبرنگارانند.

به گفته رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، او در روزهای گذشته قراردادهایی به ارزش دو میلیارد دلار را که محل اجرا و سرمایه‌گذاری آنها شهر دوبی بود، رد کرده‌است.

دونالد ترامپ: من هیچ دادوستد شخصی با روسیه ندارم و به این کشور هیچ‌گونه بدهی ندارم.

دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرد بتواند رابطه خوبی با پوتین داشته باشد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت: اگر پوتین، دونالد ترامپ را دوست دارد این یک مزیت است، روسیه می تواند ما را در مقابله با داعش کمک کند.

بیشتر

XS
SM
MD
LG