لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۲۸

اسکار ها از راه می رسند


اسکار، که توسط «سدريک گيبنز» يکی از روسای استوديوی «ام جی ام» طراحی شده ، پيکره شواليه برهنه ای است که شمشير خود را روی يک حلقه فيلم نگهداشته است.
اسکار، که توسط «سدريک گيبنز» يکی از روسای استوديوی «ام جی ام» طراحی شده ، پيکره شواليه برهنه ای است که شمشير خود را روی يک حلقه فيلم نگهداشته است.

در لس آنجلس، تمام تمرکز روی برگزاری هفتاد و نهمين مراسم جوايز اسکاراست، که با ورود معروفترين چهره های سينمايی هاليوود بر فرش قرمز سينمای معروف به «کداک تياتر» آغاز می شود.


ميليون ها تن از طرفداران فيلم و سينما در سراسر دنيا چشم به هاليوود و برگزاری مراسم اعطای جوايز اسکار در اين شهر دارند.


علاوه بر اين مراسم باشکوه، چند ضيافت، از جمله شب نشينی در کاخ فرماندار و مهمانی مخصوص مجله ونيتی فر، پس از اهدای جوايز برگزار مي شود.


اهالی لس آنجلس، بخصوص کسانی که درهاليوود ودر اطراف «کداک تياتر» زندگی می کنند، مهمانی هايی برای تماشای هنرپيشه های ليموزين سوار، در بالکن های منازل خود ترتيب می دهند.


عده زيادی از اهالی لس آنجلس در روز اهدای جایزه های اسکار، گرد هم می آیند تا در کنار دوستان خود و بر روی صفحه تلويزيون هایشان به تماشای زنده «برنامه جوايز اسکار» بنشینند.


در چند روز گذشته، دست اند کاران هاليوود مشغول تهيه و تدارک برگزاری مراسم اسکار، از جمله قرار دادن یک مجسمه اسکار عظيم الجثه، در مقابل سینمای محل برگزاری مراسم بودند.


اسکار، که توسط «سدريک گيبنز» يکی از روسای استوديوی «ام جی ام» طراحی


نيکول کيدمن، ويس ويترسپون، برنده جايزه بهترين بازيگر زن سال گذشته، و دانيال گرگ، بازيگر تازه ترين فيلم جيمزباند، از اهدا کنندگان جوايز امسال هستند

شده ، پيکره شواليه برهنه ای است که شمشير خود را روی يک حلقه فيلم نگهداشته است.


ساعاتی مانده به اعلام نتايج اسکار، دوستداران فيلم و سينما بر سراينکه چه کسی برنده چه جايزه ای خواهد شد با يکديگر شرط بندی می کنند.


الن دی جنرس، کمدين معروف آمريکايی دومين مجری زنی است که بعد از «ووپی گلدبرگ» مراسم اسکار امسال را به تنهايی اجرا می کند.


نيکول کيدمن، ويس ويترسپون، برنده جايزه بهترين بازيگر زن سال گذشته، و دانيال گرگ، بازيگر تازه ترين فيلم جيمزباند، از اهدا کنندگان جوايز امسال هستند.


هر ساله مسير خط سير عبور اتوموبيل های حامل شرکت کنندگان در مراسم اسکار، در شهر هاليوود، که نظر يکی از شلوغ ترين محلات لس آنجلس بشمار می رو، قرق مي شود.


مراسم اهدای جوايز اسکار نخستين بار در ماه می ۱۹۲۹ در هتل روزولت هاليوود اجرا شد.


XS
SM
MD
LG