لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۳

«رادیو پس فردا» برنده دو مدال طلا و نقره رقابت‌های رسانه‌ای شد


فرشید منافی٬ مجری برنامه رادیو پس‌فردا
فرشید منافی٬ مجری برنامه رادیو پس‌فردا
در رقابت‌های رسانه‌ای که از طرف «آکادمی هنرهای اینتراکتیو و تجسمی» برگزار شد٬ برنامه طنز رادیو فردا- رادیو پس فردا- موفق به دریافت دو جایزه شد. دیگر برنامه‌های رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی نیز سه جایزه از این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

برنامه طنز رادیو پس فردا با اجرای فرشید منافی ۹ اردیبهشت‌ماه موفق شد مدال طلای بخش «استعداد/ شخصیت‌ رادیویی» و مدال نقره «طنز/ استعداد رادیویی» سال ۲۰۱۴ این آکادمی را از آن خود کند.

فرشید منافی که به همراه تیم خود٬ برنامه طنز رادیو پس‌فردا را تهیه می‌کند آبان سال ۹۰ نیز جایزه «شخصیت رادیویی سال» انجمن «رسانه‌های بین‌المللی» را از آن خود کرد.

رادیو پس‌فردا همچنین خرداد سال ۹۰ جوایز «بهترین مجری رادیویی» و «بهترین برنامه گفتار‌محور روزانه رادیویی» را از گروه بین‌المللی «نیویورک فستیوالز» دریافت کرد.

در مراسم اهدای جوایز «آکادمی هنرهای اینتراکتیو و تجسمی»٬ در کنار رادیو پس‌فردا٬ سرویس‌های بالکان٬ روسیه ٬ بلاروس و تیم چند‌رسانه‌ای رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی نیز سه جایزه نقره‌ای را به دست آوردند.

از سرویس بالکان برنامه رادیویی «گاف هفته» با اجرای میلوش تئودوروویچ توانست مدال نقره بخش «مفهوم نوشتاری/خلاقانه» را از آن خود کند.
رادیو پس‌فردا خردادماه سال ۹۰ نیز جوایز «بهترین مجری رادیویی» و «بهترین برنامه گفتار‌محور روزانه رادیویی» را از گروه بین‌المللی «نیویورک فستیوالز» دریافت کرد.
رادیو پس‌فردا خردادماه سال ۹۰ نیز جوایز «بهترین مجری رادیویی» و «بهترین برنامه گفتار‌محور روزانه رادیویی» را از گروه بین‌المللی «نیویورک فستیوالز» دریافت کرد.
مستند «بزرگ‌ کردن جولیا» که ویدیویی ساخته اُلگا لُگینووا درباره یک روز از زندگی جولیا٬ دختری اهل روسیه است که در آمریکا خانواده‌ای حضانت وی را بر عهده گرفته‌اند٬ مدال نقره بخش «ویدیو/ مستند آنلاین» را دریافت کرد.

در نهایت محصول مشترک سرویس بلاروس و بخش چندرسانه‌ای رادیو اروپای آزاد نیز به خاطر تولید ویدیوی «اوسوالد در مینسک» که یادبودی است از پنجاهمین سالگرد ترور جان اف کندی٬ رییس جمهور پیشین آمریکا٬ مدال نقره بخش «ویدیوی آنلاین و غیره» این مجمع را به خود اختصاص داد.

در رقابت‌های این دوره «آکادمی هنرهای تجسمی و اینتراکتیو» حدود شش هزار برنامه رادیویی٬ ویدیویی و چند رسانه‌ای از آمریکا و دیگر کشورهای جهان شرکت کرده بودند.

«آکادمی هنرهای تجسمی و اینتراکتیو» انجمنی است که در ۵۰ ایالات آمریکا و ۱۵ کشور جهان شعبه دارد و در زمینه معرفی رسانه‌های سنتی و اینتراکتیو فعالیت می‌کند.
XS
SM
MD
LG