لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۲۱

پایان شمارش آرا؛ پیروزی قاطع روحانی

ستاد انتخابات کشور، همچنان در حال اعلام گام به گام نتایج انتخابات است و بر اساس نتایج اعلام شده، حسن روحانی همچنان با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. رادیو فردا می‌کوشد، به طور لحظه به لحظه شما را در جریان اعلام نتایج آرا بگذارد.

۱۴:۲۴ ۲۵.۳.۱۳۹۲
محمد نجار وزیر کشور نتایج آرای شمارش شده را اعلام کرد. ۱۶ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۹۳۷ کل آرا ؛ ۱۶ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۹۲ رای صحیح؛ هشت میلیون و ۴۳۹ هزار و ۵۳۰ رای برای حسن روحانی؛ دو میلیون ۵۶۰ هزار و ۳۸۳ رای برای محمدباقر قالیباف؛ دو میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۰۳ رای برای محسن رضایی؛ یک میلیون و ۸۹۰ هزار و ۴۶۲ رای برای سعید جلیلی؛ ۹۷۷ هزار و ۷۶۵ رای برای علی‌اکبر ولایتی؛ ۱۹۶ هزار و ۹۲۹ رای برای محمد غرضی.
۱۳:۴۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
۱۳:۳۹ ۲۵.۳.۱۳۹۲
اقتصاد ایرانی نوشت در واکنش به نتایج انتخابات دلار و سکه با کاهش قیمت قابل توجهی مواجه شدند. برپایه این گزارش دلار آمریکا ۱۵۰ تومان ارزان شد و به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. این گزارش می‌افزاید سکه تمام بهار آزادی هم با کاهش ۶۵ هزار تومانی به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسید.
۱۳:۳۰ ۲۵.۳.۱۳۹۲
سایت تابناک که نظرات محسن رضایی را منعکس می‌کند نوشت: «شکست اصولگرایی واجب بود؛ واجب‌تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی‌تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد، مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند.»
۱۳:۲۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
احمد توکلی، نماینده منتقد اصولگرای مجلس در واکنش به نتایج اولیه انتخابات گفت: «مطمئن هستم همانطور که انتخابات تا این لحظه پیش رفته با درایتی که در آقای روحانی و سایر نامزدها سراغ دارم این انتخابات به خوبی پایان خواهد یافت و سرآغاز دوره‌ای جدید برای جبران آسیب‌هایی که در سال‌های گذشته به خصوص ۸ سال اخیر ایجاد شده خواهد بود.»
۱۳:۲۴ ۲۵.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیر ستاد انتخابات استان تهران، اعلام کرد شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران به اتمام رسیده است.

ا
۱۲:۳۵ ۲۵.۳.۱۳۹۲
کل آرا ۱۲ میلیون و ۹۱ هزار و ۶۹۹ ؛ آرای صحیح ۱۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۳۹ ؛ حسن روحانی شش میلیون و ۴۹ هزار و ۶۵۵ ؛ محمدباقر قالیباف یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۴۶۳ ؛ محسن رضایی یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۶۴ ؛ سعید جلیلی یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۷۱۲ ؛ علی‌اکبر ولایتی ۷۲۹ هزار و ۴۴ ؛ محمد غرضی ۱۴۳ هزار و ۳۰۱ رای.
۱۲:۰۷ ۲۵.۳.۱۳۹۲
نتایج شمارش آرا تا ساعت ۱۱:۳۰: حسن روحانی پنج میلیون و سه‌هزار و ۶۳۳؛ محمدباقر قالیباف یک میلیون و ۵۸۲ هزار ۷۲۴؛ سعید جلیلی یک میلیون ۲۲۹ هزار و ۱۵۱؛ محسن رضایی یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۹۷؛ علی‌اکبر ولایتی ۶۲۰ هزار و ۹۰۸؛ محمد غرضی ۱۲۴ هزار و ۱۲۹ رای.
۱۰:۵۹ ۲۵.۳.۱۳۹۲
حسنعلی نوری مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت نتایج آرای اعلام شده ترکیبی از آرای کل کشور است.
۱۰:۴۸ ۲۵.۳.۱۳۹۲
کل آرا ۸۳۱۹۷۶۸؛ آرای صحیح ۸۰۵۰۷۳۸؛ حسن روحانی ۴۱۲۵۰۳۲؛ محمدباقر قالیباف ۱۳۴۱۹۴۷؛ سعید جلیلی ۱۰۵۶۳۲۷؛ محسن رضایی ۹۰۲۱۲۱؛ علی‌اکبر ولایتی ۵۲۱۰۹۷؛ محمد غرضی ۱۰۴۲۱۴ رای

بیشتر

XS
SM
MD
LG