لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۳۷

لحظه به لحظه با دومین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان

دومین روز رقابت‌های کشتی قهرمانی مردان و زنان جهان روز سه شنبه در مجارستان ادامه دارد. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از مسابقات را به صورت لحظه به لحظه از بوداپست پوشش دهد. همراه این گزارش لحظه به لحظه از وب سایت رادیو فردا باشید.

۱۷:۵۳ ۲۶.۶.۱۳۹۲
روز سه‌شنبه کمیل قاسمی در ۱۲۰ کیلو، دو پیروزی مقابل قزاقستان و قرقیزستان کسب کرد
روز سه‌شنبه کمیل قاسمی در ۱۲۰ کیلو، دو پیروزی مقابل قزاقستان و قرقیزستان کسب کرد
۱۷:۵۴ ۲۶.۶.۱۳۹۲
لحظه اعلام پیروزی احسان لشگری مقابل نماینده روسیه
لحظه اعلام پیروزی احسان لشگری مقابل نماینده روسیه
۱۸:۱۴ ۲۶.۶.۱۳۹۲
احسان لشگری، پشت مدعی شماره یک وزن 84 کیلوگرم را به تشک دوخت. داتو مارساگیشویلی از گرجستان که از او با عنوان تکنیکی‌ترین مرد حال حاضر کشتی جهان یاد می‌کنند، 3-0 از لشگری پیش بود اما یورش‌های بی محابای لشگری، عرصه را چنان بر او تنگ کرد که در واپسین ثانیه‌ها تسلیم شد و پیش از پایان وقت، روی تشک خوابید تا پیروزی ضربه فنی نصیب نماینده ایران شود.
۱۸:۳۴ ۲۶.۶.۱۳۹۲
نخستین شکست ایران در 120 کیلو رقم خورد. کمیل قاسمی با نمایشی دور از انتظار، مغلوب تراول دلاگنف از آمریکا شد. قاسمی در دیدارهای قبلی از جمله المپیک لندن، دلاگنف را شکست داده بود اما ناکامی او در این مبارزه، در رقابتی یک‌طرفه رقم خورد. اگر دلاگنف فینالیست شود، قاسمی شانس کسب مدال برنز را خواهد داشت.
۱۹:۰۱ ۲۶.۶.۱۳۹۲
حسن ضیایی قهرمان گیلانی سابق ایران در 57 کیلوگرم که از انگلستان برای تماشای مسابقات به بوداپست آمده، درباره عملکرد تیم ایران به رادیو فردا گفت: احسان لشگری فراتر از انتظار ظاهر شد و مسابقه‌ای که تصور می‌شد ببازد را با برتری به پایان رساند. اما کمیل قاسمی درخور انتظار کشتی نگرفت و خیلی زود، اختیار مسابقه را به حریف آمریکایی داد و در نهایت هم شکست خورد.
۱۹:۰۶ ۲۶.۶.۱۳۹۲
یک شگفتی از مسعود اسماعیل‌پور. نماینده 60 کیلوگرم ایران مقابل همفری از آمریکا 5-0 عقب افتاد اما آنقدر هجوم برد، زیر گرفت و حمله کرد که فقط چند ثانیه به پایان وقت مسابقه، در حالی که 8-7 بازنده بود، باز هم حریف را در تنگنای فنی خود گرفتار کرد و به پیروزی 9-8 رسید.
۱۹:۲۳ ۲۶.۶.۱۳۹۲
احسان لشگری مقابل سالاس از کوبا شکست خورد. او که وقت اول مسابقه را مقهور قدرت بدنی حریفش شده بود، در وقت دوم بهتر ظاهر شد اما حتی دوخم زیبایش در ثانیه‌های پایانی نیز مانع از شکست او نشد. لشگری 9-6 به حریف کوبایی باخت.
۱۹:۳۳ ۲۶.۶.۱۳۹۲
پیروزی شگفت‌انگیز اسماعیل‌پور مقابل حریف آمریکایی
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:56 0:00
۱۹:۳۵ ۲۶.۶.۱۳۹۲
مسعود اسماعیل‌پور مقابل بخان گوی‌گریف از روسیه شکست خورد تا راهی دیدار رده‌بندی شود. نماینده روسیه تا این لحظه ستاره روز دوم مسابقات جهانی بوده و حتی مقابل نماینده ایران نیز در همان وقت اول به برتری 8-0 رسید. اسماعیل‌پور یک کشتی برای کسب مدال برنز خواهد داشت.
۱۹:۴۸ ۲۶.۶.۱۳۹۲
مهدی عباسی در این مسابقات برای تیم ملی کشتی فرنگی هلند مبارزه خواهد کرد. او به رادیو فردا گفت پیش از حضور در بوداپست، در تورنمنت مادرید نیز حضور پیدا کرده. عباسی تاکید کرد که دیروز از درخشش آزادکاران ایرانی به وجد آمده، امروز هم در کنار آنها در سالن تمرین حضور داشته و از اینکه پس از مدت‌ها قهرمانان ایران را از نزدیک دیده بسیار خوشحال است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG