لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۰۵

فرهنگ در دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری خرداد ۹۲

دومین مناظره هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۹۲، روز چهارشنبه ۱۵ خرداد برگزار شد. رادیو فردا در طول برگزاری این مناظره مهم‌ترین نکات آن را به طور زنده با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

۲۰:۲۱ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: دولت شما در تسهیل ازدواج برای جوانان چه اقدامی خواهد کرد؟
۲۰:۲۱ ۱۵.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر ولایتی: اساس تربیت ورزش قهرمانی باید در دبستان‌ها پایه‌ریزی شود... استعدادیابی در مدارس نیز حائز اهمیت است... باید برای ورزشکاران یک بیمه کامل و جامع داشته باشیم که هیچ ورزشکاری دغدغه معاش نداشته باشد... ورزش نباید دولتی باشد، باید در اختیار مردم باشد... ریاست و مدیریت ورزش نباید سیاسی باشد و مسئولیت هر رشته ورزشی باید به دست اهل آن ورزش سپرده شود.
۲۰:۱۸ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: مهمترین اقدام عملی دولت شما برای شکوفایی ورزش چیست؟
۲۰:۱۸ ۱۵.۳.۱۳۹۲
حسن روحانی: مسئله حقوق شهروندی طبق قانون اساسی باید تدوین بشود... اساس این قانون این است که همه ایرانیان و تبعه‌های ایران از حقوق برابر شهروندی برخوردارند... مسئله حریم خصوصی نیز خیلی مهم است و ورود به حریم خصوصی ممنوع است.
۲۰:۱۵ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: دولت شما برای حفظ حقوق شهروندی و حریم خصوصی شهروندان چه تدابیر و برنامه‌هایی دارد؟
۲۰:۱۵ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سعید جلیلی: باید در مورد نقش زن دیدگاه مبتنی بر اندیشه دینی و فرهنگی خود داشته باشیم... دیدگاه اشتباه نسبت به زن، بزرگترین تهدید برای خانواده است... بها دادن به خانواده ناشی از نگاهی اصیل و دینی و مترقی است... اگر ما احترام به زن و وظیفه اصلی وی را که نقش مادری است نادیده بگیریم، این بزرگترین تهدید است.
۲۰:۱۳ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: به عقیده شما مهمترین آسیب فرهنگی- اجتماعی که تحکیم خانواده‌ها را تهدید می‌کند چیست و راهکار شما برای مقابله با آن چیست؟
۲۰:۱۲ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محمد غرضی: همیشه تأکید کرده‌ام که ارتباط باید دو طرفه باشد... دولت باید با جامعه در ارتباط باشد و به سوالات مردم پاسخ دهد.
۲۰:۱۱ ۱۵.۳.۱۳۹۲
سوال: دولت شما چقدر نقد پذیر است و تا چه میزان کرسی‌های آزاد‌اندیشی و نظریه پردازی را در جامعه و به ویژه دانشگاه‌ها ترویج خواهد کرد؟
۲۰:۱۱ ۱۵.۳.۱۳۹۲
محسن رضایی: کانون اصلی مواد مخدر در نزدیکی مرز ما است که همه این مواد از طریق عوامل خاصی وارد کشور می‌شود... با کمک نیروهای امنیتی و دیگر نیروها، با قاچاق مقابله خواهم کرد و این مراکز را از بین می‌بریم... از رسانه ملی خواهیم خواست تا آثار مخرب مواد مخدر را به جوانان گوشزد کنند... باید معتادان فعلی را نیز بار دیگر به زندگی بازگردانیم.

بیشتر

XS
SM
MD
LG