لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۲۱

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ پوشش همزمان

با بسته شدن نخستین حوزه‌های رأی‌گیری در شرق آمریکا، شمارش آرا و اعلام نتایج پنجاه و هفتمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز شده است. پوشش همزمان این رویداد را در رادیو فردا دنبال کنید.

۰۴:۲۰ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ن: برتری رامنی به اوباما در کارولینای جنوبی (۹ رأی الکترال). تا این لحظه رامنی، ۳۳ و اوباما ۳ رأی الکترال را به خود اختصاص داده‌اند.
۰۴:۳۸ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: اوباما از رامنی پیشی گرفت. اوباما؛ ۶۴ رأی الکترال، رامنی، ۴۰ رأی الکترال. هر کاندیدا برای پیروزی در انتخابات به دستکم ۲۷۰ رأ‌ی الکترال نیاز دارد.
۰۴:۴۵ ۱۷.۸.۱۳۹۱
بر اساس وبسایت «ریل کلیر پولیتیکس»، تا این لحظه اوباما ۷۸ و رامنی ۷۱ رأی الکترال را به خود اختصاص داده‌اند. طبق این وبسایت تا کنون اوباما در ۱۰ ایالت و رامنی در ۸ ایالت پیروز شده‌ است.
۰۴:۴۹ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: اوباما؛ ۶۴ رأی الکترال، رامنی؛ ۵۶ رأی الکترال.
۰۴:۵۳ ۱۷.۸.۱۳۹۱
بر اساس وبسایت «ریل کلیر پلیتیکس» در ایالت فلوریدا، یکی از ایالت‌ها تعیین کننده با ۲۹ رأی الکترال، تا این لحظه بیش از ۳۰ درصد آرا شمارش شده و اوباما با کمی اختلاف، بر رامنی برتری دارد.
۰۵:۰۶ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: رامنی؛ ۷۳ رأی الکترال، اوباما؛ ۶۴ رأی الکترال. تا این لحظه از میان آرای شمرده شده بیش از ۸ میلیون نفر به اوباما و نزدیک به ۹ میلیون نفر به رامنی رأی داده‌اند.
۰۵:۰۸ ۱۷.۸.۱۳۹۱
وبسایت «ریل کلیر پالیتیکس»: با شمارش ۳۴ درصد آرای فلوریدا همچنان برتری با اوباما است.
۰۵:۱۱ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان: رامنی؛‌ ۸۲ رأی الکترال، اوباما؛ ۶۴ رأی الکترال. آرای عمومی: رامنی (۵۲ درصد)، اوباما (۴۷ درصد)
۰۵:۱۵ ۱۷.۸.۱۳۹۱
سی‌ان‌ان:‌در دو ایالت تعیین کننده فلوریدا (۲۹ رأی الکترال) و اوهایو (۱۸ رأی الکترال) برتری همچنان با اوباما است.

بیشتر

XS
SM
MD
LG