لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۳۱

یک مقام وزارت اطلاعات: دختر موسوی مامور امنیتی را زد


 عکسی قدیمی از میرحسین موسوی و دخترانش
عکسی قدیمی از میرحسین موسوی و دخترانش
با گذشت بیش از یک روز از انتشار خبر سیلی خوردن دختران میرحسین موسوی از سوی مامور حصر، یک مقام وزارت اطلاعات می‌گوید دختران موسوی مامور مربوطه را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

روز پنجشنبه نرگس موسوی در فیس بوک خود نوشت، یکی از ماموران حصر پس از آنکه وی و خواهرش به بازدید بدنی غیرمتعارف اعتراض کردند، به صورت هردو خواهر سیلی زد که به موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منجر شد.

اکنون یک مقام وزارت اطلاعات بدون نام، به خبرگزاری ایرنا گفته که نرگس موسوی ماجرا را وارونه جلوه داده است.

این مقام وزارت اطلاعات به خبرگزاری ایرنا گفت: «متأسفانه پس از اتمام ملاقات، یکی از دختران ایشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مامور مربوطه، نسبت به توهین به وی و همچنین ضرب و شتم او با همکاری دو تن دیگر از منسوبین اقدام نمود.»

این مقام امنیتی افزود: «هر چند که این موضوع با پا در میانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه یافت، لیکن متأسفانه شماری از رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند.»

این مقام وزارت اطلاعات با این حال گفته است: «وزارت اطلاعات وظیفه خود می‌داند که موضوع را کاملاً بررسی نموده و در صورتی که در حین انجام مأموریت از ناحیه مامورین، قصور یا تقصیری صورت گرفته باشد، آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.»

دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پس از ۱۰۰۰ روز، ظهر پنجشنبه به مناسبت «عید غدیر» اجازه یافتند با پدر و مادر خود ناهار بخورند اما آنطور که نرگس موسوی می‌گوید، ماموران در «خانه امنی» که مجاور منزل موسوی است، در مقابل پدر و مادر محصورشان به آنها سیلی زدند.

این درحالی است که میرحسین موسوی به گفته نرگس، از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و فشار عصبی برای وی بسیار خطرناک است.

نرگس موسوی می‌گوید این مامور زن پیش از این نیز به آنها اهانت کرده بود. به گفته این دختر موسوی این مامور طوری برخورد کرده که وی از بازگو کردن آن شرم دارد. دختر نخست‌وزیر پیشین ایران به این بسنده کرد که این مامور خواستار درآوردن لباس‌های زیر آنها شده بود.
XS
SM
MD
LG