لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۰۴

در دبی هم «مشکی رنگ عشقه»


سومين کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ ايران در اولین روز های نوروز ۱۳۸۶ در دبی با استقبال چشمگير علاقمندان رو به رو شد.
سومين کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ ايران در اولین روز های نوروز ۱۳۸۶ در دبی با استقبال چشمگير علاقمندان رو به رو شد.

سومين کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ ایران در ايام نوروز در دبی با استقبال چشمگير علاقمندان رو به رو شد.


تاکنون دو آلبوم از کارهای رضا صادقی منتشر شده و«مشکی رنگ عشقه » پرطرفدارترین ترانه او محسوب می شود.


در روزهايی که حضوربسياری از خواننده های لس آنجلسی در دبی به نحو محسوسی بر جو اين شهر تاثير گذاشته بود، کمتر انتظار می رفت ۱۷۰۰ بليط برای کنسرت اين خواننده بندرعباسی به فروش برسد.


در کنسرت هايی که در دبی برگزار شد، خواننده های معروف به صورت مشترک اجرا داشتند، اما آنچه کار رضا صادقی را از ديگران متفاوت کرد، اجرای فردی او بود.


آقای حسين خانی مدير برنامه های رضا صادقی دراين باره به راديو فردا می گويد: «کنسرت های بزرگی اين روزها در دبی برپا می شوند و در هر کنسرت ۴ يا ۵ خواننده مطرح حضور دارند اما تفاوت صلی برنامه ما اين بود که رضا به تنهائی آمد و توانست مردم را جذب سالن کند اتفاقی که اين روزها کمتر می افتد و ديگر مردم حاضر نيستند برای ديدن تک چهره ها پول خرج کنند .»


مدير برنامه های اين خواننده پاپ درباره ميزان موفقيت او می گويد:« با اينکه ۱۷۰۰نفر تعداد خيلی زيادی نيستند اما کنسرت ما موفق بود.»


کنسرت رضا صادقی بيشتر مورد توجه ايرانی های مقيم دبی قرار گرفته بود تا مسافران نوروزی.
محسن و نازنين که سال هاست در دبی زندگی می کنند در اين باره به راديو فردامی گويند: «محيط آرام و فضای خاص کنسرت رضا صادقی را دوست داريم.»


نازنين می گويد : «من از غم مخصوصی که در صدای رضا صادقی است لذت ميبرم و فکر می کنم که موزيک پاپ ايرانی در داخل کشور بهتر از خارج انجام می شود.»


در اجرای کنسرت رضا صادقی در دبی دبی نوازندگانی چون اميد حاجيلو(ترومپت)،بابک ايمانی(ويلن )، بهرنگ بهارزاده ( کيبورد)، فيروز وسيانلو(گيتار اسپانيش)،همايون نصيری(پرکاشن)،مرتضی کريمی(عود)،بابک بروجردی (کيبورد) را همراهی می کردند.


رضا صادقی متولد ۱۳۵۸ در بندرعباس است و در طفوليت به دليل تزريق پنی سيلين دچار مشکلاتی در عضلات پا شد. او اکنون به هنگام راه رفتن از عصا استفاده می کند.



XS
SM
MD
LG