لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۷

احمدی‌نژاد: امشب به مدت ۴۵ دقيقه صحبت خواهم کرد


احمدی‌نژاد (چپ) بار دیگر در سیما فرصت تبلیغاتی پیدا کرد
احمدی‌نژاد (چپ) بار دیگر در سیما فرصت تبلیغاتی پیدا کرد
در حاليکه ۸ صبح پنجشنبه آخرين فرصت برای تبليغات انتخاباتی اعلام شده است، محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه گفت: « به مدت ۴۵ دقيقه در مورد توهين‌ها و تهمت‌ها با مردم صحبت خواهم کرد.»

پیشتر خبرگزاری رسمی ایرنا اعلام کرده بود که آقای احمدی نژاد ۲۵ دقیقه وقت گفت و گو دارد. این موضوع هنوز از سوی صدا وسیما به صورت رسمی اعلام نشده است.

آقای احمدی‌نژاد در جمع هواداران خود در مسجد دانشگاه صنعتی شريف اعلام ‌کرد «امشب به اتهامات مطرح شده از سوی کانديداها پاسخ خواهم داد.»

به گزارش ایلنا، میر حسین موسوی، یکی از کاندیداهای اصلاح طلب روز چهارشنبه در این مورد گفت: « به نظر من اين حق‌کشی است و مردم اين مساله را به خوبی می‌فهمند. به‌اصطلاح عاميانه يک نوع جرزنی است؛ زيرا اگر قرار باشد انتخابات رقابتی آزاد و منصفانه صورت بگيرد و اين شايعه درست باشد به معنای نقض انتخابات سالم است.»

با مطرح شدن احتمال دادن وقت اضافی به احمدی‌نژاد برای دفاع از خود گروه‌های مخالف وی اين فرصت را يک تبعيض و امتياز ويژه برای وی تلقی کردند و به صورت‌های مختلف ضمن محکوم کردن اين تصميم بدان اعتراض کردند.

پيشتر محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به آنچه در مناظره‌های تلويزيونی بين ساير نامزدها عليه وی گفته شده خواستار وقتی اختصاصی برای دفاع از خود شده بود. آقای احمدی نژاد در شرايطی از اين امکان برخوردار می‌شود که در مناظره اول با ميرحسين موسوی اتهامات اثبات نشده بسياری را به برخی افراد نظير هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و محسن صفايی فراهانی وارد کرد و صدا و سيما در پاسخ به درخواست آنها برای پاسخگويی اعلام کرد که اين مسئله پس از انتخابات بررسی خواهد شد.

جواد شمقدری مشاور آقای احمدی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری دانشجويان ايران گفت : «طبق مصوبه ستاد انتخابات صدا و سيما محمود احمدی نژاد فرصت يافت تا چهارشنبه ۲۰خردادماه در همان فضای برنامه‌های مناظره به صورت زنده به اظهارات کانديداهايی که در غياب وی صحبت کرده اند پاسخ گويد».

وی در ادامه اظهارات خود گفت که مدت اين گفت وگو ۴۵ دقيقه خواهد بود که « از مجموع صحبت های سه کانديدای رقيب در غياب وی محاسبه شده است.»
XS
SM
MD
LG