لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۲۲

تجمع هواداران احمدی‌نژاد در ميدان ولی‌عصر تهران


 ميدان ولی‌عصر تهران، سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸
ميدان ولی‌عصر تهران، سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸
به دعوت شورای هماهنگی تبليغات اسلامی و اطلاعيه‌های مکرّر راديو تلويزيون دولتی ايران، برای محکوم کردن آنچه «اغتشاش‌های جاری» نامیده شده، از شهروندان تهرانی خواسته شد در ميدان ولی‌عصر راهپيمايی کنند.

روز دوشنبه و همزمان با راهپيمايی طرفداران ميرحسين موسوی در خيابان‌های انقلاب و آزادی، در بين جمعيت اين خبر پيچيد که «روز سه‌شنبه، ۵ عصر، ميدان ولی‌عصر».

امروز شورای هماهنگی تبليغات اسلامی، طراح و مجری تظاهرات و اجتماعات دولتی، از چهار مسير، که در روزهای پس از اعلام نتيجه انتخابات صحنه مخالفت‌ها با نحوه اجرا و نتايج انتخابات بود، خواستار راهپيمايی و تجمع در ميدان ولی‌عصر شد.

پس از اعلام‌های مکرّر راديو تلويزيون دولتی ايران برای اين اجتماع، هواداران کانديداهای اصلاح‌طلب از طريق راه‌های محدود و معدود ارتباطی خود اعلام کردند که «راهپيمايی ۲۶ خرداد برای خنثی سازی توطئه آشوبگران معلق شد» اين اطلاعيه در ادامه می‌افزايد «به هيچ وجه در خيابان‌های اطراف ميدان ولی عصر حاضر نشويد زيرا حضور شما يا به ضرب و جرح منجر خواهد شد و يا طرفداران کودتاچيان معرفی خواهيد شد ».

ستاد ميرحسين موسوی نيز در اطلاعيه ای با تاکيد بر اينکه موسوی در راهپيمايی خيابان وليعصر حضور نخواهد داشت از همه مردم درخواست کرد که در دام درگيری های طراحی شده قرار نگيرند.

بنا بر آنچه در تصاوير تلويزيونی مخابره شده از تهران مشاهده می‌شود، هزاران نفر در محدوده ميدان ولی‌عصر که مراکز عمده خريد را نيز در خود جای داده است، تجمع کرده‌اند.

هيچ منبع مستقلی از ترکيب جمعيتی در ميدان ولی‌عصر تهران گزارشی مخابره نکرده است.
XS
SM
MD
LG