لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۵۳

«حمله ۱۰ نفر با قمه و قداره» به یک بیمارستان در اردبیل


تصاویری از حمله عده ای با قمه و قداره به دو بیمارستان در اردبیل
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:00 0:00

تصاویری از حمله عده‌ای با قمه و قداره به بیمارستان فاطمی در اردبیل

خبرگزاری‌های ایران گزارش داده‌اند که افرادی روز یکشنبه با قمه و قداره وارد یک بیمارستان در اردبیل شدند و با تهدید بیماران و کارکنان، در این بیمارستان ایجاد رعب و وحشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «عصر یکشنبه ۲۵ ‌آبان عده‌ای که تعدادشان حدود ۱۰ تا ۱۲ تن بود به بیمارستان فاطمی اردبیل هجوم آوردند و در حالی که چندین نفر از بیماران و پرسنل را مصدوم کرده و حتی چند تن از عوامل پلیس را مجروح کردند در بیمارستان فاطمی اردبیل نا امنی ایجاد کرده و سپس پا به فرار گذاشتند».

به گفته شاهدان عینی، عصر یکشنبه ابتدا عده‌ای سه مجروح را که جراحات ناشی از چاقو و قمه در آنها دیده می‌شد به بیمارستان سبلان اردبیل آوردند که دو نفر از آنها سرپایی مداوا و مرخص شدند و نفر سوم به دلیل علائم سردرد و تهوع برای مداوای بیشتر به بیمارستان فاطمی منتقل شد.

این گزارش می‌افزاید: بعد از انتقال فرد سوم به بیمارستان فاطمی کارکنان این بیمارستان مشغول مداوای فرد مجروح شدند که در این بین عده‌ای با قمه و قداره به بیمارستان فاطمی وارد شدند و دو گروه با هم درگیر شدند.

بر اساس آخرین اطلاعات که فرمانده انتظامی استان اردبیل اعلام کرده ۱۱ نفر از عوامل ناامنی در بیمارستان‌‌‌‌‌های اردبیل دستگیر شده‌اند.

ابراهیم کریم‌خانی روز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی خود گفته است که با تلاش و پیگیری‌های پلیس امنیت عمومی ۱۱ تن از عوامل نا امنی در بیمارستان فاطمی اردبیل دستگیر شدند تا به مراجع قضایی معرفی شوند.

در همین حال ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تایید این خبر گفته است که با عوامل نا امنی در بیمارستان فاطمی استان اردبیل برخورد جدی می‌شود.

XS
SM
MD
LG