لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۰۱

نماینده خامنه‌ای: فتنه آینده از بیت امام آغاز خواهد شد


محمدعلی محسن‌زاده٬ مسئول دفتر نمایندگی علی خامنه‌ای در لشکر ۴۱ «ثارالله» کرمان
محمدعلی محسن‌زاده٬ مسئول دفتر نمایندگی علی خامنه‌ای در لشکر ۴۱ «ثارالله» کرمان

محمدعلی محسن‌زاده٬ مسئول دفتر نمایندگی آیت الله علی خامنه‌ای در لشکر ۴۱ «ثارالله» کرمان گفته «فتنه جدید» از «جماران» و «بیت امام» آغاز خواهد شد و ایده بازگشت «ولایت به بیت امام فتنه‌انگیز» است.

به گزارش روز یک‌شنبه ۱۳ دی‌ماه سایت «هم‌اندیشی» آقای محسن‌زاده این مطالب را در جمع گروهی از نیرو‌های بسیج شهر کوهبنان در استان کرمان بیان کرده است.

این روحانی در سخنان خود «خانه» روح‌الله خمینی را «مقدس‌ترین» خانه در جمهوری اسلامی معرفی کرده که قرار است «جنگ جمل» از آنجا علیه «ولایت» راه‌اندازی شود.

جنگ جمل به خونخواهی قتل عثمان و میان گروهی از مسلمانان به رهبری عایشه همسر پیامبر و در جبهه مقابل علی داماد پیامبر صورت گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان «فتنه آینده» در ایران را «فتنه مرجعیت» خوانده و گفته «می‌خواهند مرجع‌تراشی کنند و با مرجع‌تراشی شخصی را روبروی ولایت قرار دهند.»

محسن‌زاده از اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان مبدع «فتنه اکبر» نام برده که با «آیت‌الله» و «علامه» خواندن حسن خمینی سعی می‌کند «ولایت» را به «بیت امام» بازگرداند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرده «مگر ولایت موروثی است؟ نظام ولایی نظام سلطنتی و پادشاهی نیست که از پدر به پسر و فرزندان به ارث برسد.»

محسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به صراحت اعلام کرده هاشمی رفسنجانی «محور و عمود فتنه آینده» است٬ همان‌طور که «عمود فتنه» گذشته نیز وی بود.

این روحانی محافظه‌کار در ادامه خود انتقاد‌هایی نیز متوجه حسن خمینی کرده و گفته که باید مراقب بود که «شتر جمل در خانه امام کجاوه» زده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان همچنین به محمد خاتمی٬ رئیس جمهوری پیشین ایران تاخته و اتهام‌های متعددی متوجه وی کرده است.

محسن‌زاده درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی نیز گفته که آن‌ها «مفسد فی‌الارض» هستند و حکم چنین افرادی «اعدام» است.

این اظهارات کم‌سابقه یکی از نمایندگان علی خامنه‌ای در سپاه استان کرمان بازتاب‌های وسیعی در سایت‌های محلی این استان داشته است.

محمدعلی محسن‌زاده دوم آذر ماه امسال نیز گفته بود که اکبر هاشمی رفسنجانی «محور فتنه» بوده و حسین مرعشی هم «مافیای ثروت و قدرت» است.

محسن‌زاده ۱۹ آذر ماه هم به حملات خود علیه هاشمی رفسنجانی ادامه داده و گفته بود «امید» آمریکا به «خواص نفوذی» و برخی مسئولان «جاده‌صاف‌کن» است که «اسرار نظام را در دست دارند.»

حضور اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن خمینی در انتخابات هفتم اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری منجر به افزایش حملات محافظه‌کاران به این دو نفر شده است.

محافظه‌کاران منتقد هاشمی و خمینی می‌‌گویند که آن‌ها تلاش می‌کنند ترکیب آینده مجلس خبرگان را تغییر داده تا بتوانند اختیارات رهبر جمهوری اسلامی را محدود کنند.

XS
SM
MD
LG