لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۳۴

رادیو فردا را روی تلفن‌های اندرویدی خود دنبال کنید


یک تلفن همراه هوشمند دارید و می‌خواهید با آن همیشه و همه جا آخرین خبرها را در جیب خود داشته باشید؟
می‌خواهید هر جا که هستید و به اینترنت دسترسی دارید، برنامه‌های مختلف رادیو فردا را بشنوید و همزمان خبرها و گزارش‌های وب‌سایت را دنبال کنید؟
یا حتی می‌خواهید خبرهای فوری اطراف خود و نیز عکس‌ها و ویدئوهای مفید را با گزارشگران رادیو فردا و مخاطبان این رسانه در میان بگذارید؟
همه اینها را در اپلیکیشن‌های تلفن همراه رادیو فردا پیدا کنید.

در روزهای اخیر اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا وارد اندروید مارکت شده است و به زودی اپلیکیشن آیفون رادیو فردا هم از طریق اپ‌استور اپل در دسترس شما خواهد بود.
برای استفاده از اپلیکیشن اندرویدی ما، کافی است که از تلفن همراهی استفاده کنید که از فونت و زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر شمار زیادی از تلفن‌های اندرویدی که در خاورمیانه عرضه می‌شوند از این ویژگی برخوردارند و همزمان برنامه‌نویس‌های ایرانی، راه‌های متفاوتی را برای فارسی کردن دیگر تلفن‌های اندرویدی، دنبال می‌کنند.
برای دریافت اپلیکیشن اندروید ما را به اندروید مارکت سر بزنید، یا به صفحه برنامه‌های ویژه موبایل ما رفته و این اپلیکیشن را برای انتقال و نصب از طریق کامپیوتر دریافت کنید.
باز هم برای برای دریافت اپلیکیشن اندرویدی ما مشکل دارید؟
تنها کافی است به ما ایمیل بزنید و بخواهید تا فایل اجرایی آن را برای شما ارسال کنیم.
ایمیل ما apps@radiofarda.com است و تنها کافی است در قسمت سابجکت یا موضوع ایمیل، بنویسید: اپلیکیشن اندرویدی رادیو فردا، یا Android App

در کنار اپلیکیشن‌های موبایل ما، شما همچنان می‌توانید اصلی‌ترین موضوعات انعکاس یافته در وب‌سایت رادیو فردا را در نسخه موبایلی سایت دنبال کنید.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG