لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۵۱

نگرانی ميرحسين موسوی نسبت به وضعيت سلامتی زهرا رهنورد


گزارش ها حاکی است که ميرحسين موسوی در ديدار با فرزندان خود نسبت به اين که «فشار خون و ضربان قلب» زهرا رهنورد به حالت «عادی» برنگشته ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش روز شنبه ۷ ديماه وب سايت «کلمه»، نزديک به ميرحسين موسوی، دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد توانسته اند چهارشنبه هفته گذشته «همچون هفته های اخير در ساختمان مجاور منزل و در حضور ماموران امنيتی با والدين خود ملاقات» کنند.

طبق اين گزارش،‌ وضعيت ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در اين ملاقات خوب توصيف شده است و ميرسحين موسوی از اين که «فشار خون و ضربان قلب خانم رهنورد هنوز به حالت عادی برنگشته» ابراز نگرانی کرده است.

کلمه همچنين گزارش داده است که که رفتار ماموران امنيتی با خانواده ميرحسين موسوی و زهرا رهنور « مناسب» و« جو ملاقات» نيز آرام بوده است.

در جريان ملاقات دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد با والدينشان در چهارشنبه ۲۷ آذرماه نسبت به سلامتی خانم رهنورد ابراز نگرانی شده بود. آنها خواستار رسيدگی به وضعيت سلامتی خانم رهنورد شده بودند.

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتايج انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ و همچنين زهرا رهنورد همسر ميرحسين موسوی،از بهمن ماه سال ۱۳۸۹ تاکنون در حصر خانگی به سر می‌برند.

طی ماههای اخير همزمان با تلاش های دولت حسن روحانی برای رفع حصر، حملات محافظه کاران و طرفداران رهبر جمهوری اسلامی عليه ميرحسين موسوی و مهدی کروبی تشديد شده است.

در همین زمینه، عزت الله ضرغامی، رييس صدا و سيمای ايران، در گفت وگو با نشريه « ۹ دی»، که روز شنبه هفتم دیماه منتشر شده، گفته است، ميرحسين موسوی «ثقل» اعتراضات به انتخابات رياست جمهوری در سال ۱۳۸۸ بود.

رييس صدا و سيما گفته است: «موسوی نقطه ثقل و سر فتنه داخلی بود، در مورد آقای کروبی من معتقدم که آقای کروبی دنباله رو آقای موسوی شد.»

وی اضافه کرده است:«موسوی به باتلاق فتنه‌گری رفت و خاتمی و کروبی را با خودش پايين کشيد.»

رسانه و شخصيت های اصولگرا و نزديک به رهبر جمهوری اسلامی از اعتراضات به انتخابات رياست جمهوری ايران به عنوان «فتنه» ياد می کنند.

در جريان اعتراضات به نتيجه انتخابات رياست جمهوری ايران در سال ۱۳۸۸ تهران و شماری از شهرهای ايران شاهد تجمع ها اعتراضی معترضان بودند. در اين اعتراضات دهها نفر کشته شد و هزاران نفر توسط نيروهای امنيتی بازداشت شدند.
XS
SM
MD
LG