لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۵۷

نماينده ولی فقيه در سپاه: مردم بايد آماده تحمل رنج‌ها باشند


علی سعيدی، ‌نماينده ولی‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفته است،‌ ايران با چالش هايی چون تحريم ها مواجه است، ولی دستاوردهای اخير را در مقابل «نان» از دست نخواهد داد. وی از مردم خواسته برای «تحمل رنج»‌آماده باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران،‌ ايسنا،‌ علی سعيدی که روز شنبه ۲۴ اسفندماه در «همايش بصيرت نيروهای مسلح» استان خوزستان در اهواز صحبت می کرد، گفته است:«چالش‌ها و تحريم‌های پيش روی ملت ايران وجود دارد، ولی آن گونه نيست که آنچه را با خون به دست آورديم برای نان از دست دهيم و مردم بايد آماده تحمل رنج‌ها باشند.»

طبق اين گزارش نماينده ولی فقيه در سپاه گفته است که «ملت ايران» در راستای فراهم کردن مقدمات برای « ظهور» امام دوازدهم شيعيان بايد «اراده و سازکار ديگر» را مد نظر خود قرار دهند.

در همين حال به گزارش«پايگاه اطلاع رسانی سپاه» خوزستان علی سعيدی در ادامه گفته است:«روايات نشان ميدهند که مسير انقلاب سخت است و مسير هموار کردن جاده ظهور امام زمان سخت است و ما با دست اندازهايی حتی در داخل مواجه می شويم از دولت تکنوکرات به دولت اصلاح طلبان واز آن دل می بندند به دولت آقای احمدی نژاد و وی در دو سال آخرهم به ديگران ملحق می شود، نشان ميدهد که ما نياز به يک سازوکار و همت ديگری داريم.»

نماينده ولی فقيه در سپاه اضافه کرده است:دراين مسير چند نوع آمادگی لازم است آمادگی اول فردی است بعضی ها آدم های خوب هستند اما هيچ قدمی برای انقلاب برنمی دارند هيچ کاری برای امام زمان نمی کنند امام زمان نياز به مبارز دارد بعضی از مردم در جنگ اينگونه بودند و هيچ نقشی در جنگ نداشتند و حتی يک رای به جمهور اسلامی ندادند.

وی افزود:فشار جنگ روی يک مجموعه ايی از اقشار خاصی بود و آنها راهشان را از جنگ جدا کرده بودند ما در طول اين هزار سال افراد زيادی داشتيم که خوب بودند ولی برای امام زمان مبارزه نکردند.

علی سعيدی در ادامه تصريح کرده است:«شاخ به شاخ شدن با آمريکا هزينه دارد بعضی ها اين را متوجه نيستند می گويند ما بناست زندگی کنيم و تز ژاپن را دارند که نبايد مقابل قدرت ايستاد بلکه بايد از کنارآن عبور کرد تا زندگی کرد يک دولت با اراده قوی نياز است تا ايستادگی در مقابل قدرت ها را دنبال کند.»

در حالی نماينده آيت الله خامنه ای در سپاه بر نياز به دولتی «با اراده قوی» برای مقابله با «قدرت ها» تاکيده کرده است که يکی از شعار های حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری ايران در خردادماه سال جاری شعار تنش زدايی در سياست خارجی بود.

حسن روحانی با انتقاد از سیاست هایی که به تحریم های گسترده جامعه بین المللی علیه ایران منجر شد، توانست در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی برسد.

دولت حسن روحانی از زمان روی کار آمدن کوشيده است تا مساله تنش زدايی با جهان را الويت سياست خارجی خود قرار دهد .

منتقدان سياست رویارویی با «قدرت ها» می گويند، چنين رويکردی باعث شد تا ايران با تحريم های اقتصادی بی سابقه ای مواجه شود و سقوط ارزش پول ملی و بحران عميق اقتصادی از چنين سياست هايی ناشی شده است.

سعيد جليلی، دبير سابق شورای عالی امنيت ايران که در انتخابات رياست جمهوری از سياست «مقاومت» و «ايستادگی» حمايت می کرد، توانست چهار ميليون و ۱۶۸ هزار رای را به خود اختصاص دهد.
XS
SM
MD
LG