لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۳۰

وبلاگ «نامه‌های ایرانی» نامزد دریافت جایزه روزنامه نگاری آنلاین


گلناز اسفندیاری
گلناز اسفندیاری
وبلاگ «نامه‌های ایرانی» رادیو اروپای آزاد به قلم گلناز اسفندیاری نامزد دریافت جایزه روزنامه نگاری آنلاین انجمن اخبار آنلاین، در بخش «گزارش موضوعی آنلاین و وبلاگ‌نویسی برای سایت‌های کوچک» شد.

مؤسسه اخبار آنلاین یا «اونا»، به تازگی فهرست نامزدهای نهایی جوایز روزنامه‌نگاری آنلاین را در ۳۲ بخش متفاوت اعلام کرد که در بخش «گزارش موضوعی آنلاین و وبلاگ نویسی سایت‌های کوچک» وبلاگ «نامه‌های ایرانی» رادیو اروپای آزاد به قلم گلناز اسفندیاری به همراه سه وبلاگ دیگر نامزد دریافت این جایزه شدند.

گلناز اسفندیاری، خبرنگار ارشد رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی، در وبلاگ «نامه‌های ایرانی» در دو حوزه سیاسی و اجتماعی قلم می‌زند و به طور منظم به انتشار گزارش، دیدگا‌ه‌، تحلیل‌ و مصاحبه‌ در این حوزه‌ها می‌پردازد. به گفته وی، «نامه‌های ایرانی» پنجره‌ای است به سوی سیاست و جامعه ایران.

در ماه های اخیر روزنامه ها و سایت های انگلیسی زبان معتبری مانند نیویورک تایمز بارها از این وبلاگ نقل قول کرد ه اند.

سه وبلاگ دیگری که در این بخش، نامزد دریافت اجایزه روزنامه‌نگاری آنلاین شده‌اند عبارتند از وبلاگ‌هایی متعلق به سازمان غیردولتی «پابلیک اینتگریتی» واشنگتن، روزنامه «فلوریدا تودِی» و سازمان «صدای سن دیه‌گو».

انجمن اخبار آنلاین، بزرگترین انجمن متعلق به روزنامه‌نگاران آنلاین است که هدف آن ترغیب روزنامه نگاران به نو‌آوری و ارائه کار بهتر در زمینه روزنامه نگاری آنلاین است. اعضای این انجمن از خبرنویسان، ویراستاران، وبلاگ‌نویسان، عکاسان و سایر افرادی تشکیل شده است که در تولید خبر آنلاین نقش دارند.

این انجمن هر سال جوایز روزنامه نگاری آنلاین را به فعالان روزنامه نگاری آنلاین در رشته‌های مختلف اهدا‌ء می کند.

این بار انجمن اخبار آنلاین نامزدهای نهایی دریافت این جایزه را در ۳۲ حوزه معرفی کرده است و قرار بر این است که برندگان نهایی این جوایز در تاریخ ۸ آبان معرفی شوند.
XS
SM
MD
LG