لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۲۹

پنج‌ عصر با کامبیز حسینی- قسمت ۵۱


قسمت ۵۱ برنامه رادیویی «درساعت۵عصر» با کامبیز حسینی در این برنامه به این می‌پردازد که آزادی یعنی چی و آیا هر حرفی را مردم می‌توانند بزنند به روایت آیت الله مهدوی کنی و در ادامه قرائت حسن روحانی را در مورد بستن روزنامه ها مطرح می‌کند و ازدشمن نمیگذرد و می‌گوید که دشمن کیست و کجا باید دنبالش گشت و نظر متخصص دشمن‌ یاب در این زمینه چیست؟

در ادامه این برنامه خبرهایی مطرح می‌شود که بیشتر از یک خبر برای این برنامه اهمیت دارند واز کمپین ده روزه برای آزادی بهاره هدایت می‌گوید و اینکه چرا در زمان امام راحل مارهایی در آستین ایشان پنهان بودند و پرورش می‌یافتند و هم اکنون این مارها اژدها شده اند و چه کسی با این اژدها به مبارزه پرداخته است.

بخش دیگر این برنامه خوب، بد، زشت است که در آن هم شخصیت خوب کسی است که احتمالا خیلی از ما زبانش را نمی‌فهمیم اما در تهران در کنار اقای جوادظریف حرفهایی زد که او را به شخصیت خوب این هفته بدل کرد.

این برنامه محصولی است از کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران که هر پنج شنبه از ساعت پنج از رادیوفردا پخش می‌شود و به صورت همزمان روی صفحه فیس بوک کمپین و کامبیز حسینی قرار می‌گیرد.
https://soundcloud.com/ichripodcasts/episode51
XS
SM
MD
LG