لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۲

پنج‌ عصر با کامبیز حسینی- قسمت ۵۹


در قسمت ۵۹ برنامه رادیویی «درساعت۵عصر» که هر هفته دقایقی پس از ساعت ۵ عصر به وقت ایران از رادیو فردا پخش می‌شود، کامبیزحسینی، مجری و تهیه‌کننده این برنامه می‌گوید که «کی، چی گفت»؛

بخش تازه ای در این برنامه رادیویی که مروری است بر زوایای مختلف اتفاقاتی که خیلی مواقع در لبه‌لای خبرها مطرح می‌شوند، می‌آيند و می‌روند ولی «درساعت۵عصر» از آنها به راحتی نمی‌گذرد.

قهرمانان این هفته «کی، چی گفت؟» عبارتند از رحیم پورازغدی، کفاشیان، آندرانیک تیموریان، علم الهدی، موحدی کرمانی، حاج آقا قرائتی، امیرجعفری، مجری صداوسیما و چند نفر دیگر که شنیدن آنچه این هفته گفتند خالی از لطف نیست.

مرور و بازخوانی خبرهایی که برای «۵عصر» بیشتر از یک خبر، تاثیرات جدی بر زندگی و امور روزمره گروه‌های مختلف مردم دارند، بخش دیگر این برنامه است که این هفته به موضوع جرم‌انگاری‌کردن وی.پی.ان، دستگیری یک روزنامه نگار، کشف باندکوکائین، اظهارات وزیر ورزش، آلوده‌ترین شهرهای جهان و دیگر خبرها می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چرا این خبرها مهم هستند.

در پایان، «درساعت۵عصر» دنیا را به خوب، بد و زشت تقسیم می‌کند.

آهنگ این هفته، از گروه «سیرک وکافه» به نام «خواب خوب» است.

این برنامه محصولی است از کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران که هر پنج شنبه از ساعت پنج از رادیوفردا پخش می‌شود و به صورت همزمان روی این صفحه، فیس بوک کمپین و صفحه فیس بوک کامبیز حسینی قرار می‌گیرد.
XS
SM
MD
LG