لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۲۸

شکایتی دیگر از ناظم متهم به «کودک‌آزاری»


با گذشت یک ماه از انتشار خبر آزار جنسی چند دانش‌آموز از سوی ناظم مدرسه‌ای در تهران، روز دوشنبه ۹ تیر خبرگزاری‌ها گزارش دادند که این پرونده با طرح شکایت سومین دانش‌آموز وارد مرحله تازه‌ای شده است.

متهم، ناظم جوان مدرسه‌ای در شهرک دانشگاه در غرب تهران است که برخی رفتارهای او سبب شد تا والدین دانش‌آموزان اوایل خرداد ماه با تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار برخورد با او شوند.

اوایل خرداد برخی خبرگزاری‌ها و وب سایت‌های خبری ایران گزارش کردند که مردی با مراجعه به پلیس آگاهی با طرح شکایت گفته که مدتی است رفتارهای پسر ۱۱ ساله‌اش تغییر کرده و او برای اطلاع از تغییر رفتار فرزندش چند بار با پسرش صحبت کرده تا اینکه او گفته از سوی ناظم مدرسه‌اش با «آزار و اذیت جنسی» مواجه شده است.

آنگونگه که خبرگزاری‌های ایران گزارش می‌دهند، پس از این شکایت تحقیق در این زمینه آغاز شده و در جریان این بررسی‌ها مشخص شده که ناظم ۳۲ ساله علاوه بر این کودک چند دانش‌آموز دیگر را نیز «آزار و اذیت جنسی» کرده است.

این در حالیست که خبرگزاری مهر گزارش داده متهم پس از انتقال به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران در بازجویی‌ها منکر هر گونه اتهامی شد اما با توجه به اینکه دلایلی علیه او وجود داشت، قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه او را با قرار بازداشت روانه زندان کرد.

با توجه به حساسیت موضوع و جو ایجاد شده در جامعه، وزیر آموزش و پرورش نیز در نامه‌ای به دادگاه خواستار رسیدگی به این پرونده و برخورد با تخلفات احتمالی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر در حالیکه نخستین جلسه دادگاه با حضور یک شاکی برگزار شده بود دو کودک دیگر نیز با مراجعه به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران علیه این ناظم به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند. بررسی شکایات نشان داد دانش آموزان بین ۸ تا ۱۱سال سن داشتند.

در حال حاضر نیز رئیس دادگاه خواستار بررسی برخی استعلامات در پرونده شده تا دومین جلسه رسیدگی به اتهامات ناظم جوان برگزار شود.

قاضی کشکولی، رئیس دادگاه اعلام کرده که پرونده در مرحله رسیدگی است و در حال حاضر نمی‌توان درباره جزئیات آن اظهار نظر کرد.

XS
SM
MD
LG