لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۱۰

«بازداشت چند وکیل در یک پارتی شبانه در محمودآباد»


رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از بازداشت بیش از ۱۵ وکیل در یک «پارتی شبانه» در شهرستان سرخ‌رود محمودآباد این استان خبر داد.

به گزارش وبسایت دادگستری استان مازندران به نقل از نبی‌الله مسلمی٬ این وکلا پنجشنبه گذشته در یک ویلا بازداشت شده‌اند.

آقای مسلمی گفته این افراد در شرایطی بازداشت شدند که «پوششی نامناسب و زننده» داشته و نوشیدنی‌های الکلی مصرف کرده بودند و مشغول «پایکوبی به صورت مختلط» بودند.

این مقام قضایی از کشف و ضبط «مقادیری مشروبات الکی و آلات و ادوات لهو و لعب» از محل برپایی این «پارتی» خبر داده است.

مسلمی به هویت این وکلا اشاره‌ای نکرده است٬ اما گفته که دو تن از آنها از وکلای استان‌های قم و گلستان بوده‌اند.

بهرام ولی پور٬ عضو هیات رئیسه کانون وکلای مازندران هم روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت اعلام کرده که «هیچ وکیلی از مازندران در این پارتی شبانه» بازداشت نشده است.

آقای ولی‌پور افزوده «از مجموع دستگیرشدگان٬ فقط دو نفر وکیل بودند که هیچ یک از آنان تحت پوشش کانون وکلای مازندران نبودند.»

به گفته وی «یکی از وکلای بازداشت شده وکیل کانون وکلای دادگستری از استان قم و دیگری وکیل ماده ۱۸۷ قوه قضائیه از استان گلستان» است.

در ایران شرکت در برنامه‌ها و جشن‌های خصوصی مختلط می‌تواند منجر به بازداشت افراد شود و در ۳۵ ساله گذشته صد‌ها گزارش در این خصوص در رسانه‌ها منتشر شده است.

۱۵ اردیبهشت ماه امسال نیز خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه قضاییه از بازداشت «هفت بازیگر معروف سینما» در یک «پارتی شبانه» در شمال تهران خبر داده بود.

XS
SM
MD
LG