لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۵:۲۷

چطور کتاب سقوط را دریافت کنیم؟


دریافت کتاب سقوط، نوشته کیوان حسینی همکار رادیو فردا، به صورت الکترونیک که در برگیرنده متن کامل مجموعه برنامه سقوط است، هیچ هزینه‌ای ندارد.

اگر در دستگاه‌های اندرویدی یا آیفون و آیپد خود اپلیکشن گوگل پلی بوک دارید، کافی است که در آن نام کامل کتاب؛ «سقوط: بررسی رویدادهای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲» را جستجو و آن به کتابخانه خود اضافه کنید.

اگر به این اپلیکیشن دسترسی ندارید هم کار سختی در پیش ندارید. در صفحه مخصوص این کتاب در گوگل‌بوکس، روی علامت چرخ‌دنده شکل سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، و گزینه دانلود را انتخاب کنید. یا از آن ساده‌تر از لینک دانلود در بالای این صفحه استفاده کنید.

به این ترتیب یک نسخه پی دی اف خواهید داشت که قابل انتقال به کیندل یا دیگر کتابخوان‌های الکترونیک، یا قابل بازخوانی روی کامپیوتر، لپ‌تاپ، یا تبلت شماست.

نسخه چاپی این کتاب هم با بهای ۱۰ دلار از طریق وب‌سایت آمازون و برخی دیگر از ناشران در مناطق مختلف دنیا در دسترس شماست. برای جزئیات بیشتر در این مورد می‌توانید به صفحه مخصوص کتاب در H&S Media مراجعه کنید.

مجموعه رادیویی سقوط در فاصله ۲۸ مرداد ۹۲ تا ۲۸ مرداد ۹۳، به مناسبت شصتمین سالگرد این رویداد در دو فصل از رادیو فردا پخش شد. این مجموعه در وب‌سایت رادیو فردا در قالب صفحه ویژه‌ای در دسترس کاربران است.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG