لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۲۵

واکنش هنرمندان به اقدام اخیر هفته‌نامه انصار حزب‌الله


نسخه اسکن شده از صفحات شماره اخیر هفته نامه یا لثارات
نسخه اسکن شده از صفحات شماره اخیر هفته نامه یا لثارات

علی معلم، مسئول برگزاری جشن حافظ به اقدام اخیر هفته‌نامه یا لثارات الحسین، وابسته به انصار حزب‌الله در انتشار بحث‌برانگیز مهمانان جشن حافظ واکنش نشان داد.

معلم در مصاحبه با ایران آنلاین گفت: «به نظر من این اتفاق یک برخورد فرهنگی نیست، بلکه بیشتر سیاسی است و برنامه‌ریزی‌هایی که شاید برای انتخابات دارد انجام می‌شود. کسانی که مدعی رعایت قانون هستند باید با چنین پدیده‌هایی برخورد کنند.»

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:09 0:00
لینک مستقیم


هفته‌نامه یا لثارات الحسین، وابسته به انصار حزب‌الله در ایران در شماره ۸۴۴ خود که در روز چهارشنبه منتشر شده است عکس تعدادی از بازیگران سینمای ایران را به همراه همسرانشان در جشن سینمایی تلویزیونی حافظ منتشر کرده بود.

این هفته نامه همچنین در تیتری که بالای این عکس‌ها درج کرده عبارتی موهن را به این بازیگران نسبت داده که همین مساله باعث توجه تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی به این مساله شده است.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون، که عکس وی و همسرش یکی از عکس‌های منتشر شده توسط یالثارات بود، با انتشار یک عکس در فضای مجازی اقدام یالثارات را پاسخ داد و هنرمندانی مثل امیر جعفری و مهراب قاسمخانی هم در پست‌های ایسنتاگرامی خودشان از این ماجرا ابراز تاسف کردند.

واکنش مهران غفوریان به اقدام هفته نامه یالثارات
واکنش مهران غفوریان به اقدام هفته نامه یالثارات

بر اساس نوشته های تایید نشده برخی سایت‌های سینمایی ایران، خانه سینما هم قرار است در رابطه با این مساله بیانیه‌ای منتشر کند.

در اردیبهشت ماه سال جاری آیت‌الله جوادی آملی از استادان حوزه علمیه قم در دیداری با محمدرضا عارف، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از دیاثت سیاسی صحبت کرده بود و از آن پس رسانه‌های تندروی عمدتا وابسته به سپاه و بسیج به کرار از این کلمه و مشتقات آن برای حمله به جناح‌های رقیب در دولت استفاده می‌کنند.

XS
SM
MD
LG