لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۱:۳۶

اپلیکیشن خبری رادیو فردا؛ بدون نیاز به فیلترشکن

برای دسترسی به خبرهای ایران و جهان، اپلیکیشن خبری رایگان رادیوفردا را دریافت کنید. این اپلیکیشن با هدف مقابله با سانسور خبری و فراهم کردن امکان دسترسی آزاد به اطلاعات، و نیز تأمین فضایی برای اطلاع‌رسانی و بحث آزاد میان مخاطبان ایرانی ارائه شده است.

برای استفاده از اپلیکیشن خبری رادیوفردا نیازی به استفاده از فیلترشکن ندارید و این اپلیکشین به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید به آسانی و بدون هیچ دشواری فنی از مرزهای فیلترینگ عبور کنید و به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

با رادیو فردا همراه باشید

رادیوفردا بخشی از خانواده رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی است؛ مجموعه‌ای که بیش از ۶۰۰ روزنامه‌نگار تمام وقت، ۷۵۰ خبرنگار آزاد، و ۱۸ دفتر محلی یکی از جامع‌ترین مأموریت‌های خبری را در سراسر جهان ارائه می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن تازه‌ترین خبرها، و خبرهای فوری را از طریق رادیوفردا و شبکه جهانی خبرنگاران ما دریافت کنید.

اپلیکیشن رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی برای تلویزیون‌های هوشمند

آخرین خبرها را از طریق اپلیکیشن رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی برای تلویزیون‌های هوشمند ال جی و سامسونگ به اتاق نشیمن خود ببرید. برنامه‌های ویدئویی و صوتی در ۱۶ زبان مختلف از جمله به فارسی روی این اپلیکیشن در دسترس هستند تا شما با فراغ بال در منزل خود از آنها بهره‌مند شوید.

XS
SM
MD
LG