لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۰

مستند رادیویی «تقابل»


بعد از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، تا سال ۱۳۹۶ هفت رئیس‌جمهور ۱۱ دولت در ایران تشکیل دادند. هفت رئیس‌جمهوری که برخی از آنان در مقاطعی از تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی، گفتمان سیاسی و فکری متفاوتی با رهبران جمهوری اسلامی داشتند.

در میان گفتمان‌های رؤسای جمهور و رهبران جمهوری اسلامی، تفاوت اندیشه‌های سیاسی- فکری رئیس‌جمهور هفتم با دومین رهبر جمهوری اسلامی از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ رنگ دیگری به خود گرفت.

کم‌کم با اشاره‌های رهبر جمهوری اسلامی، معلوم شد ساز آیت‌الله خامنه‌ای و حسن روحانی در برخی دیدگاه‌های سیاسی و نظری با یکدیگر «کوک» نیست و گاهی صدای متفاوتی از این «سازها» شنیده می‌شود.

با وجود این که خود حسن روحانی، «تقابل مسئولان را خط دشمن خوانده»، اما حامیان فکری رهبر جمهوری اسلامی در وب‌سایتی که برای «جمع آوری امضا و شکایت از حسن روحانی در دیوان عالی» ایجاد کرده‌اند، تأیید می‌کنند که بین آیت‌الله خامنه‌ای و حسن روحانی نه یک اختلاف در سلیقه‌های سیاسی، بلکه حداقل در ۳۵ مورد، «تقابل» جدی به وجود امده است.

مستند رادیویی تقابل/ بخش اول
please wait

No media source currently available

0:00 0:53:00 0:00
لینک مستقیم
مستند رادیویی تقابل/ بخش دوم
please wait

No media source currently available

0:00 0:50:00 0:00
لینک مستقیم
مستند رادیویی تقابل/ بخش سوم
please wait

No media source currently available

0:00 0:41:33 0:00
لینک مستقیم
در تلگرام دنبال کنید:
​فایل کامل مستند رادیویی تقابل در یوتیوب:
مستند رادیویی تقابل را در ساوندکلاود دنبال کنید:

  • 16x9 Image

    وحید پوراستاد

    وحید پوراستاد، روزنامه‌نگار سیاسی است که سابقه نزدیک به دو دهه فعالیت روزنامه‌نگاری در روزنامه‌های مختلف ایران را دارد. او از اواخر سال ۸۹ به تحریریه رادیو فردا پیوست و در مدت فعالیت خود در رادیو فردا چندین مستند رادیویی و فیلم مستند ساخته است.

    وحید پوراستاد را در تلگرام به نشانی: telegram.me/pourostadv، و در توئیتر با شناسه twitter.com/pourostad، دنبال کنید.

XS
SM
MD
LG