لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۰۳

روزنوشت‌های رهبری؛ فتوشاپ دوست داریم!


رهبر جمهوری اسلامی در حال تماشای زیرچشمی اهل کوفه!
رهبر جمهوری اسلامی در حال تماشای زیرچشمی اهل کوفه!

طنزنوشته‌ای جلال سعیدی: دفتر گزارش داده که از عکس‌های عزاداری یک‌نفره ما در حسینیه بیت دشمنان سوء‌استفاده کرده‌اند و چیزهایی درباره تنهایی ما گفته‌اند. چند مدل عکس هم تهیه کرده بودند که در آن‌ها آحاد ملت و مسئولینی مثل حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله در حسینیه ما را در حال عزاداری چون نگینی در بر گرفته‌اند.

گفتند آن‌ها را برای بالا بردن روحیه بین نیروهای بسیج و سپاه توزیع می‌کنیم. گفتیم در عکس‌ها ارتفاع صندلی ما را بالاتر، بقیه را خیلی کوچک‌تر، سیدحسن و شهید قاسم و ما را در حد لامپ ۸۰۰ نورانی‌تر و این مردک روحانی را هم کلاً پاک کنند.

آن پس و پشت‌ها هم شیخ صادق لاریجانی و آقای رئیسی توی عکس‌ها داشتند به هم چشم‌غره می‌رفتند که گفتیم برایشان عینک آفتابی بگذارند، چشم‌هایشان مشخص نباشد. کلاً این فتوشاپ چیز خوبی است و آدم می‌تواند منویاتش را به خوبی تویشان بپاشد.

آقای محمدی گلپایگانی می‌گفت انتقاداتی که در مورد مهدکودک‌ها کرده بودیم در سطح جامعه بسیار مورد توجه آحاد ملت قرار گرفته و الان همه یک لنگ پا ایستاده‌اند ما به صورت عملیاتی‌ تکلیف بچه‌هایشان را مشخص کنیم.

گفتیم اول از همه مهدکودک‌‌ها را دخترانه پسرانه کنند و در مهدهایی که نعوذبالله رقص و شنا برگزار شده است، این کفریات متوقف و به جای رقص و آواز، سخنرانی‌های ما و حضرت آیت‌الله مصباح و صدای نوحه و گریه پخش شود و به جای ترقص هم این اطفال بازیِ «بزن بر سینه و بر سر» یا «شهادت‌بازی» بکنند و حالا اگر گاهی خواستند برای تنوع تحرک بیشتری هم داشته باشند، یک سری سنگر در مهد‌ها ایجاد شود و بچه‌ها به دو گروه اسلام و کفر تقسیم شوند و با هم جهاد کنند، جوری که گروه کفر در نهایت جلوی گروه اسلام به غلط کردم بیفتد.

در گزارش‌های روزانه آمده بود که بحرین ملعون هم مجوز استفاده از حریم هوایی خود برای پروازهای اسرائیل منحوس-‌اماراتِ عوضی را صادر کرده. گفتیم آقای ظریف کاردار بحرین در تهران را احضار و به جای ابلاغ اعتراض و از این مسخره‌بازی‌ها او را پشت درهای بسته آن‌قدر بزنند تا خون بالا بیاورد.

سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس، پیغام فرستاده بود توی سوئد یک سری انسان‌نما قرآن را آتش زده‌اند و تعدادی نیروهای حزب‌اللهی درخواست دارند به جایش چند تا سوئدی را در تهران زنده زنده آتش بزنند. کسب تکلیف می‌کرد.

گفتیم متأسفانه الان موقعیت خوبی نیست و اروپایی‌ها سر لج می‌افتند؛ پس به جای این اولاً بگویید آیت‌الله مکارم شیرازی نرمش سوئدی و کامیون و اتوبوس منحوس ولوو را حرام اعلام کند. ثانیاً برادارن حزب‌اللهی را بفرستید توی خیابان‌ها هرجا سوئدی مقیم ایران دیدند، توی صورتش تف بیندازند بلکه کرونا بگیرد.

اطلاع دادند آن جرثومه فرانسوی می‌خواهد کاریکاتور کفرآمیز پیغمبر را دوباره چاپ کند و کسب تکلیف کردند. به آقای شریعتمداری گفتیم عکس مکرون و دونالد ترامپ و آن جانسون ملعون را در حالی که بدن‌شان شبیه بزمجه شده و زیر لگد ما در حال له شدن هستند، در صفحه اول کیهان چاپ کند و درشت تیتر بزند: حزب فقط حزب علی، لگد بزن سیدعلی!

XS
SM
MD
LG