لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۸

دولت روحانی خواستار فرصت از صدا و سیما برای پاسخ به اتهامات شد


سخنگوی دولت ایران در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صداوسیما خواستار ارائه فرصت برای پاسخ به اتهام‌زنی‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری علیه دولت شد.

علی ربیعی روز شنبه ۱۵ خرداد در نامه‌ای به علی‌ عسگری با انتقاد از «عدم توجه این سازمان به درخواست‌های پیشین دولت برای پاسخگویی در برابر اتهامات مطرح‌شده توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری» خواست که در اسرع وقت فرصت برای پاسخ به اتهامات یاد شده، به نماینده دولت اختصاص یابد.

وی گفت درخواست حضوری نماینده دولت از صدا و سیما برای فراهم شدن فرصتی به منظور پاسخگویی به اتهامات، بی‌پاسخ مانده است.

در اولین مناظره انتخاباتی روز شنبه، نامزدهای اصولگرا حملات تندی علیه عملکرد دولت روحانی انجام دادند.

علیرضا زاکانی، مسئول پیشین سازمان بسیج دانشجویی و نامزد اصولگرای ریاست‌ جمهوری در مناظره انتخاباتی گفت: «دولت‌های قبل با پول نفت خود را اداره کردند ولی دولت روحانی از جیب مردم». وی وضعیت اقتصاد کشور طی ۸ سال گذشته را «افتضاح» خواند و گفت دولت روحانی «از تورم ارتزاق کرد».

محسن رضایی دیگر نامزد اصولگرا نیز عبدالناصر همتی رئیس سابق بانک مرکزی و رقیب انتخاباتی‌اش را همراه با برخی مقامات دولت حسن روحانی که نامی از آنها نبرد، تهدید به محاکمه کرد. وی گفت برخی مقامات دولتی باید ممنوع‌الخروج و محاکمه شوند.

ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی نیز نوک حملات خود را به عملکرد اقتصادی دولت روحانی نشانه گرفتند.

آقای ربیعی در نامه خود به رئیس صدا و سیما از «اتهامات فاحش، بی‌اساس و عاری از صحت» علیه دولت خبر داد و خواستار فرصتی برای پاسخ به «اتهام‌زنی‌ها و نشر اکاذیب و طرح مطالب ناروا علیه دولت» در برنامه‌های تبلیغاتی انتخاباتی شد.

با استفاده از گزارش‌های ایرنا و رادیو فردا؛ د.خ/س.ن

XS
SM
MD
LG