لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۰:۲۵

گزارش اختصاصی خبرنگار رادیو فردا از اوکراین در نخستین ساعات حمله روسیه


خودروهای نظامی اوکراینی در مرکز شهر کی‌یف، ۵ اسفند
خودروهای نظامی اوکراینی در مرکز شهر کی‌یف، ۵ اسفند

در نخستین ساعات حمله ارتش روسیه به خاک اوکراین، آنا رایسکایا، خبرنگار رادیو فردا در اوکراین، از وضعیت این کشور و مشاهداتش گزارش داده است.

بامداد پنجشنبه ۵ اسفند به وقت محلی، به‌دستور ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، نیروهای ارتش آن کشور از دو جبهه شرق اوکراین و بلاروس وارد خاک اوکراین شدند.

جامعه جهانی به‌شدت این اقدام مسکو را محکوم کرده و در ساعات آینده تحریم‌های اقتصادی – تجاری آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای غربی علیه روسیه اعلام خواهد شد.

خبرنگار رادیو فردا در اوکراین گزارش داده است که مردم می‌گویند در همه‌جا پایگاه‌های نظامی و انبار مهمات و تأسیسات غیرنظامی مثل برج‌های تلویزیونی هم مورد حمله قرار گرفته‌اند و همه مناطق اوکراین هدف موشک‌باران ارتش روسیه قرار گرفته است.

گزارش خبرنگار رادیو فردا از وضعیت اوکراین پس از حمله روسیه
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:04 0:00
لینک مستقیم

به گزارش خبرنگار رادیو فردا از اوکراین، تانک‌های روسی از سه طرف وارد خاک اوکراین شده‌اند، از شمال مرز روسیه و بلاروس، از شرق که خط مقدم جبهه است و نیز از طرف کریمه الحاقی تانک‌ها در حرکت هستند.

خبرهای غیردقیقی هم منتشر می‌شود و مقام‌های اوکراین از مردم خواستند که فقط از منابع موثق اخبار را پیگیری کنند.

  • 16x9 Image

    آنا رایسکایا

    آنا رایسکایا گزارشگر رادیوفرداست که ضمن پوشش گزارش‌های روسیه، و اوکراین، خبرها و موضوعات مرتبط با ایران در این کشورها را گزارش می‌دهد.

XS
SM
MD
LG