لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۹:۰۳

جزئیات تخطی‌های قضایی در پرونده دادخواهان سلامت؛ گفت‌وگو با بابک پاک‌نیا


وکلا و فعالان مدنی که قصد شکایت از مقامات جمهوری اسلامی به دلیل سوءمدیریت کرونا در ایران را داشتند به زندان و محرومیت اجتماعی محکوم شده‌اند.

مهدی محمودیان به چهار سال زندان و دو سال محرومیت از فعالیت‌های رسانه‌ای (اعم از تحریری، سمعی و بصری) و مصطفی نیلی به چهار سال زندان و دو سال محرومیت از فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین دو سال محرومیت از اشتغال به حرفه وکالت محکوم شده‌اند.

آرش کیخسروی به دو سال زندان، یک سال محرومیت از وکالت و یک سال محرومیت از فعالیت رسانه‌ای، محمدرضا فقیهی به شش ماه زندان و مریم افرافراز به ۹۵ روز زندان محکوم شده‌اند.

بابک پاک‌نیا، وکیل مهدی محمودیان در گفت‌وگو با رادیو فردا از تخطی‌های صورت گرفته در دادگاه و جزئیات محاکمه این دادخواهان سلامت می‌گوید.

گفت‌وگو با بابک پاک‌نیا در مورد پرونده دادخواهان سلامت
please wait

No media source currently available

0:00 0:12:20 0:00
لینک مستقیم

  • 16x9 Image

    فرشته قاضی

    فرشته قاضی از پاییز ۹۹ به تحریریه رادیوفردا پیوست. او که بیش از دو دهه سابقه روزنامه‌نگاری دارد، در ایران به ویژه در حوزه سیاست داخلی، دولت و مجلس، فعالیت می‌کرد. در یک دهه گذشته نیز پس از خروج از ایران او با روزآنلاین، یورونیوز، و بی‌بی‌سی فارسی همکاری می‌کرد که محصول این دوره صدها گفت‌وگو و گزارش اختصاصی مرتبط با سیاست داخلی و حقوق بشر در ایران است.

XS
SM
MD
LG