لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۲

شعارهای شبانه در تهران و کرج، شعارنویسی و تخریب تبلیغات حکومتی در مشهد، همدان و رشت


مناطق مختلفی از تهران از جمله نارمک، شهرک باقری، صادقیه و شهران و همچنین مناطقی از شهر کرج شامگاه دوشنبه شاهد شعارهای شبانه و ضدحکومتی معترضان بودند. در شهرهای مشهد، رشت و همدان نیز معترضان اقدام به دیوارنویسی شعارهای ضد حکومتی و همچنین تخریب بنرهای تبلیغات حکومتی کردند.

جمعی از مردم در منطقه نارمک شامگاه دو‌شنبه بیست و چهارم بهمن ماه از داخل خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی خود اقدام به سردادن شعارهای شبانه و ضدحکومتی کردند. «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» از جمله شعارهای معترضان در این منطقه از شرق تهران بود.

شهرک باقری در غرب تهران هم دوشنبه شب شاهد شعارهای اعتراضی جمعی از مردم بود. مردم این شهرک در شعارهای شبانه خود از جمله شعار «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه»، «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور» سردادند.

معترضان همچنین در مناطقی چون صادقیه و شهران نیز اقدام به سردادن شعارهای شبانه از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور» کردند.

شعارنویسی روی برف و همچنین ساختن آدم برفی‌‌هایی که شعارهایی چون «زن، زندگی، آزادی»، «مرگ بر حکومت بچه‌کش»، «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» در دست دارند نیز از جمله اعتراض‌های نمادینی است که طی دو روز اخیر و به دنبال بارش برف در تهران و تعداد دیگری از شهرها گسترش یافته است.

در برخی مناطق تهران از جمله بلوار میرداماد معترضان اقدام به نصب بنرهای دست‌نویس روی پل‌های عابر با شعارهایی چون «قسم به سربداران، ایستاده‌ایم تا پایان» کردند.

مناطقی از شهر کرج نیز شامگاه دوشنبه صحنه شعارهای شبانه ضد حکومتی بود. معترضان در گوهردشت شعارهایی چون «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» سردادند. در عظیمیه کرج هم «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» از جمله شعارهای شبانه معترضان بود.

برخی مناطق شهر مشهد نیز دوشنبه شب شاهد شعارنویسی و شعارهای شبانه ضد حکومتی از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» بود.

در شهرهای رشت و همدان هم معترضان طی عصر و شامگاه دوشنبه اقدام به دیوارنویسی شعارهای ضد حکومتی و تخریب تعدادی از بنرهای تبلیغات حکومتی کردند.

XS
SM
MD
LG