لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۴۶

دروازه هامبورگ کوتاه است


رزنامه آلمانی «آبندبلات» بر اساس پژوهشی می نویسد که یکی از دروازه تیم های هامبورگ و سنت پائولی از حد استاندارد کوتاه تر است.
رزنامه آلمانی «آبندبلات» بر اساس پژوهشی می نویسد که یکی از دروازه تیم های هامبورگ و سنت پائولی از حد استاندارد کوتاه تر است.

به نوشته روزنامه سه شنبه « د تلگراف » چاپ هلند، بلندی يکی از دروازه های ورزشگاه اختصاصی تيم هامبورگ آلمان از اندازه استاندارد، پنج سانتی متر کوتاه تر است.


اين روزنامه هلندی به پژوهش روزنامه « آبندبلات » چاپ هامبورگ استناد کرده که نوشته است بلندی يکی از دروازه های اين تيم صاحب نام حاضر در بوندسليگا ی يک آلمان، به جای ۴۴/۲ متر ، ۳۹/ ۲ متر است.


در اين پژوهش همچنين عنوان شده که يکی از دروازه های تيم سنت پائولی از بوندسليگای دو آلمان ۳۸/۲ متر است.


سخنگوی باشگاه هامبورگ با اظهار تعجب از اين ماجرا اعلام کرد که اين موضوع به دقت بررسی خواهد شد و در صورت درستی، تا پيش از مسابقه آخر اين هفته در برابر بوروسيا دورتموند اين نقص را برطرف می کنند.


باشگاه هامبورگ به دليل حضور مهدی مهدوی کيا، کاپيتن تيم ملی فوتبال ايران، بيش از پيش مورد توجه فوتبالدوستان ايرانی است .


با توجه به پيشينه اين کمبود در ورزشگاه هامبورگ جالب است که توپ های بسياری به جای گل شدن به ديرک افقی خورده و سرنوشت مسابقه ها و بازيکنان به گونه ای ديگر رقم خورده است.


اين در مورد پيکارهای جام جهانی در هامبورگ هم صدق پيدا می کند و حتی در مورد مهدوی کيا که بيشتر دوران نه ساله اش درفوتبال آلمان را در اين تيم بزرگ بندری سپری کرده است.


XS
SM
MD
LG