لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۲۵

پيروزی پرسپوليس در روز شکست سنگين « آبی » اهواز


فيروز کريمی در پايان با صراحت گفت که سپاهان بازيکنان استقلال اهواز را گوشمالی داد و تيم اوسزاوار شکست بود. او خط دفاعی تيم اهوازی را پر اشتباه دانست.
فيروز کريمی در پايان با صراحت گفت که سپاهان بازيکنان استقلال اهواز را گوشمالی داد و تيم اوسزاوار شکست بود. او خط دفاعی تيم اهوازی را پر اشتباه دانست.

پرسپوليس در روزی يک بر صفر ملوان را شکست داد وبه منطقه خطر نزديک کرد که استقلال اهواز مسابقه عقب افتاده با سپاهان رابا شکست سنگين چهار بر صفر پشت سر گذاشت.


در حضور حدود بيست هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی، که نزديک به ۱۵۰۰ نفر هواداران ملوان بودند، سرخپوشان با تک گل حسين کعبی در دقيقه ۷۰ به پيروزی رسيدند.


ملوانی ها در برابر پرسپوليس بازی خوبی ارائه کردند اما درضربه های آخر ضعيف بودند. در لحظه های پايانی يک ضربه پنالتی هم نصيب پرسپوليس شد که حسين بادامکی موفق به زدن گل دوم نشد و ضربه اش را غلامعلی زاد، دروازه بان ملوان، مهار کرد.


مصطفی دنيزلی: مشکلات مديريتی روی بازيکنان تيم اثر منفی دارد


دنيزلی، سرمربی تيم پرسپوليس، در پايان مسابقه ضمن اشاره به سختی بازی در برابر تيم هايی که برای گريز از سقوط می جنگند، از بازی تيمش در نيمه نخست شکايت داشت و گفت که در بين دو نيمه، از بازی تيمش بسيار عصبانی بوده است. اما در نيمه دوم بازيکنانش به حالت بازی طبيعی خود بازگشته اند.


راجع به مديريت باشگاه که پس از استعفای محمد حسن انصاريفر، مدير عامل، اعضای جديد هيات مديره نيز کناره گيری کردند، دنيزلی گفت « درهرباشگاهی اگر تغييرات مديريتی به وجود بيايد، روی همه‌ بازيکنان تيم اثر می ‌گذارد. بايد سريع‌تر تصميم بگيرند، چون اين شرايط خيلی سخت است.»


دنيزلی در عين حال ياد آور شد که کادر فنی حق دخالت در امور مديريت باشگاه را ندارد.


پيروزی های خارج از خانه فولاد و ذوب آهن


اگر استقلال اهواز در اصفهان چهار گل خورد، فولاد اين شهر در شيراز چهار گل زد و برق را چهار بر دو شکست داد.


اين پيروزی فولاد را در شرايطی قرار داد تا با لغزشی ديگر از سوی ملوان، به بقا در ليگ برتر اميدوار شود.


در ورزشگاه حافظيه شيرازوبا گذشت يک دقيقه از شروع بازی فرهاد آل‌خميس با يک ضربه سنگين، فولاد خوزستان را پيش انداخت.


کارو جانواريو همپل، بازيکن پرتغالی تيم فولاد ، ‪ دومين گل تيمش را به ثمر رساند. عادل کلاه کج در برای سومين بار توپ را وارد دروازه تيم برق شيراز کرد.


در دقيقه ۷۵ ستار زارع بازيکن ملی پوش برق شيراز از بازی اخراج شد و در دقيقه ۷۹ برق توسط روبرت مارکوسی گل نخست را زد و سه دقيقه بعد پيام حاجی نجف فاصله را برای برقی ها به کمترين رساند.


حميد چهارمحالی ‪ چهارمين گل تيم فولاد را به ثمر رساند.


اين مسابقه حدود ‪ ۵۰۰ تماشاگر داشت که نيمی ازآن اهوازی بودند. نويد مظفری داور اين مسابقه، علاوه بر زارع، همپل از فولاد را نيز از زمين اخراج کرد.


در ورزشگاه اکباتان تهران تيم قعر جدولی راه‌آهن تهران دو بر يک از ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد. هر دو گل ذوب آهن را مهدی رحب زاده، گلزن ملی پوش اين تيم به ثمر رساند، که يکی از آن ها از نقطه پنالتی بود. داود حقی نيز تک گل راه‌آهن تهران را زد.


صبا باتری تهران در مشهد دو بر صفر مغلوب تيم ابومسلم شد. هر دو گل تيم ابومسلم را عرفان اولروم کامرونی در دقيقه های ۵۹ و ۶۰ به ثمر رساند تا مجموع گل های خود در اين فصل را به ۱۷ برساند.


محمد حسين ضيايی، سرمربی، تيم صبا باطری در آخرين لحظه های بازی به علت اعتراض به کمک داور، از زمين اخراج شد.


در ميانه روز بيست و هشتم فوتبال ليگ برتر ايران، تيمهای استقلال تهران با ۵۱ امتياز و سايپا و استقلال اهواز هر کدام با ۴۹ امتياز، با ۲۷ بازی به ترتيب اول تا سوم هستند. پرسپوليس با ۴۷ امتياز( ۲۸ بازی ) و سپاهان با ۴۵ ( ۲۷ بازی ) در رده های چهارم و پنجم هستند.


در ته جدول تيم های صبا باتری با ۲۹ امتياز، ملوان با ۲۸ امتياز و فولاد اهواز با ۲۷ امتياز برای گريز از بازی های « پلی آف » می جنگند. اما راه آهن با ۱۷ امتياز در قعر جدول، بازی اش در مرحله پلی آف حتمی است.


احمد زاده : احساس خطر می کنم


محمد احمد زاده سرمربی تيم ملوان در پايان، ضمن آن که از خطای پنالتی بازيکنش اظهار تعجب کرد، راجع به موقعيت تيمش گفت: « در مورد سقوط به دسته‌ اول اکنون احساس خطر می ‌کنم. فولاد نتايج خوبی کسب کرده است و ما هم بايد در دو بازی باقی مانده موفق باشيم. ما بايد هر دو بازی را ببريم.»


سقوط ناگهانی در اصفهان


تيم استقلال اهواز پس از هفته ها کسب نتايج خوب در برابر تيم هايی چون استقلال تهران، پرسپوليس، سايپا وپاس، به ناگاه در اصفهان سقوط کرد و در برابر سپاهان به شکست سنگين چهار بر صفر تن داد.


اهوازی ها اميد داشتند در اين مسابقه باقی مانده از هفته بيست و دوم، بتوانند پيشتاز جام خليج فارس ايران شوند، اما خيلی زود نااميدی بر آنان سايه انداخت.


در همان نيمه نخست عماد رضا، مهاجم عراقی تيم سپاهان، دردقيقه های ۹، ۴۱ و ۴۵ مهاجم سه گلی اين مسابقه برای تنها نماينده ايران در جام قهرمانان آسيا شد. در نيمه دوم محسن بنگر در دقيقه ۵۹ گلهای هم تيمی اش را کامل کرد.


نگرانی سرمربی سپاهان


لوکا بوناچيچ، سرمربی تيم سپاهان، در پايان مسابقه از بازيکنان اميد و جوانی که در برابر استقلال موفق عمل کردند، ستايش کرد.


او ضمن آن که عدم حضور آرمناک پتروسيان، دروازه بان تيم را به دليل بازی های ضعيف او در دوران اخير عنوان کرد، راجع به مسابقه بسيار مهم چهارشنبه آينده در زمين تيم الاتحاد سوريه گفت «پيروزی بر استقلال اهواز را فراموش کردم و فقط به الاتحاد فکر می کنم. ترس من از الاتحاد سوريه نيست، فقط از خستگی بازيکنانم می ترسم.»


بوناچيچ در مورد وضعيت فعلی تيمش در روزهای آخر ليگ گفت « ما سه ضلع قهرمانی را شکست داديم و اين نشان می ‌دهد که بازيکنان سپاهان خوب بازی می ‌کنند و اگر ساير تيم‌ها هم مثل تيم ما بودند، آن وقت ليگ برتر، شکلی حرفه ای داشت.»


فيروز کريمی: سپاهان گوشمالی داد؛ سزاوار شکست بوديم


فيروز کريمی در پايان با صراحت گفت که سپاهان بازيکنان استقلال اهواز را گوشمالی داد و تيم اوسزاوار شکست بود. او خط دفاعی تيم اهوازی را پر اشتباه دانست.


XS
SM
MD
LG