لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۰۹:۴۶

صدای شما؛ تعیین مدل موی مورد تأیید وزارت ارشاد برای جوانان


عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
بحث آزاد اين هفته برنامه «صداى شما، صداى فردا» به چند موضوع روز از جمله ارائه مدل‌های موی ایرانی برای جوانان با تایید وزارت ارشاد و همچنین تعطیلی چند روزه تهران به دلیل گرمای هوا اختصاص داشت.

در بحث آزاد اين هفته، سه شنونده به نام هاى علی از ایران، سروش از ترکیه و شیرین از امارات شرکت کردند و نظراتشان را در مورد موضوعات برنامه با یکدیگر درمیان گذاشتند.



در ابتدای برنامه، این سؤال مطرح شد که مدل موی ایرانی، چگونه مدلی خواهد بود.

سروش در پاسخ گفت:«آقای احمدی نژاد در دور اول انتخابات گفتند که مشکل جوانان ما مدل موی آنها نیست و آنها هر جور که دوست دارند، می توانند موهایشان را آرایش کنند، اما بعدها مسائلی مانند لباس متحدالشکل و یا مدل موی مورد تأیید دولت مطرح شد که البته زیاد مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت. اما اگر زور پشت این ماجراها قرار بگیرد، مردم مجبور خواهند شد که آنها را هنجار فرض کرده و تاحدودی از آن پیروی کنند.»

شیرین هم در این باره گفت:« باید به این نکته توجه شود که جوانان امروز به چه مدل مویی نیاز دارند. در امارات و در ابوظبی جوانان ایرانی بسیار مبتکرانه و با ذوق لباس می پوشند و در بین جمعیت این کشور کاملا مشخص هستند. فکر می کنم که دولت هر مدل مویی برای جوانان ایرانی تعیین کند، آنها با ذوق خودشان آن را تغییر خواهند داد و نظرشان را در آن دخیل خواهند کرد.»

علی هم در مورد مدل موی ایرانی گفت:«من هم فکر می کنم که نظر مردم در این طرح دخیل نبوده و صرفا خواسته مسئولان در نظر گرفته شده است.»

علی در ادامه گفت که این مدل مو هرچه که باشد، او از آن پیروی نخواهد کرد و درست برعکس آن عمل خواهد کرد.

در ادامه برنامه در مورد تعطیلی دو روزه شهر تهران و چند شهر دیگر ایران به دلیل گرمای بیش از حد هوا بحث شد و هر سه شنونده معتقد بودند که این تعطیلی دلائل سیاسی داشته است.
XS
SM
MD
LG