لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۶:۳۹

وزیر کشور: یکی دو نفر در شمارش آرا کشته شدند


مصطفی پور محمدی، وزير کشور ايران اعلام کرده است که بر اساس آخرين نتايج شمارش آرای دور دوم انتخابات مجلس، تاکنون اصولگرايان ۶۹ درصد و اصلاح طلبان ۱۶ درصد کرسی های مجلس را تصاحب کرده اند. (عکی از ایسنا)
مصطفی پور محمدی، وزير کشور ايران اعلام کرده است که بر اساس آخرين نتايج شمارش آرای دور دوم انتخابات مجلس، تاکنون اصولگرايان ۶۹ درصد و اصلاح طلبان ۱۶ درصد کرسی های مجلس را تصاحب کرده اند. (عکی از ایسنا)

مصطفی پور محمدی، وزیر کشور ایران در جریان تازه ترین نشست خبری خود در باره نتایج انتخابات اعلام کرد که اختلاف بر سر شمارش آرا موجب درگیری در یکی از حوزه ها شده و در این درگیری ها، «یکی دو نفر» کشته شده اند.


به گزارش خبرگزاری های ایران، آقای پور محمدی در بخشی از سخنان خود در باره برگزاری انتخابابت گفت: « در يك حوزه انتخابيه به سبب اختلافي كه در شمارش آراء وجود داشت متاسفانه درگيري رخ داد و تعدادي از هموطنان ما آسيب ديدند و گزارش اوليه نيز حاكي از دست دادن يكي دو نفر از هموطنا‌ن ‌مان است و اين‌ كه تعدادي نيز مجروح شده ‌اند. »


باز هم مجلس اصولگرايان؛ نظرات خود را در باره نتایج انتخابات مجلس ایران بیان کنید


وزیر کشور ایران اعلام نکرده است که این درگیری چه زمانی و درکدام حوزه اتفاق افتاده است.


او این خبر را هنگامی اعلام کرد که در سخنرانی خود از نبود یک «نظام جامع انتخاباتی» انتقاد می کرد. وی گفت: « در نظام برگزاري انتخابات، ما بايد ضعف ‌هايي كه وجود دارد برطرف كنيم و به سمت استفاده ازسيستم رايانه‌ ای برويم و بايد از اختلافاتي كه بعضا ممكن است به وجود آيد .»


با این حال آقای پور محمدی گفته است که میزان تخلفات در انتخابات جزئی بوده است و افزود: «گزارشات رسیده از تخلفات خیلی کم است و فکر می کنم غیر قابل توجه باشد ، البته نه اینکه قابل توجه نیست، اما خیلی کم است.»


پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم


مصطفی پور محمدی، وزير کشور ايران اعلام کرده است که بر اساس آخرين نتايج شمارش آرای دور دوم انتخابات مجلس، تاکنون اصولگرايان ۶۹ درصد و اصلاح طلبان ۱۶ درصد کرسی های مجلس را تصاحب کرده اند.


به گزارش خبرگزاری ها یایران وزير کشور ايران عصر شنبه هفتم ارديبهشت ماه در يک کنفرانس خبری تازه ترين نتايج شمارش آرای مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم را اعلام کرد.


با اين حال آقای پور محمدی، اشاره ای به تعداد دقيق نامزد های اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل نکرد و تنها تصويری از آرايش سياسی مجلس هشتم بر اساس تازه ترين نتايج شمار آرا ارائه داد.


XS
SM
MD
LG