لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۰۱

بازداشت فرانک ريبری و کريم بنزما در ارتباط با پرونده فحشا


فرانک ريبری(راست) و کريم بنزما
فرانک ريبری(راست) و کريم بنزما
به دنبال اتهام رابطه جنسی با يک دختر فاحشه زير سن ۱۸ سال، فرانک ريبری و کريم بنزما، بازيکنان برجسته و مسلمان تيم ملی فوتبال فرانسه از سوی پليس اين کشور در پاريس بازداشت شدند و مورد بازجويی قرار گرفتند.

اين بازداشت ممکن است ۴۸ ساعت به طول بيانجامد و بعد از تحقيق هر دو بازيکن احتمالا تحويل دادگاه خواهند شد.

هر دو بازيکن بسيار به تحقيق در مورد ادعای يک شبکه فعال در فحشای کودکان بسيار متعهد نشان داده اند. جلسات مزبور در يک بار موسوم به کافه زامان در نزديک شانزليزه بوده است.

يک دختر به نام زاهيا ديهار به دليل برملا شدن رابطه جنسی به ازای دريافت پول از بازيکنان صاحب نام فوتبال ناگهان به شهرت رسيد. اين رابطه جنسی با بازيکنانی از جمله فرانک ريبری در سال ۲۰۰۹ و کريم بنزما (مهاجم تيم رئال مادريد) در سال ۲۰۰۸ است. در آن هنگام زاهيا ديهار هنوز زير سن بود.

ريبری در مورد خود در روزنامه گاردين اعتراف کرده است که با اين دختر در ۱۷ سالگی رابطه جنسی داشته و برای چند روز ارتباط در باواريای آلمان به او پول پرداخت کرده است.

ريبری به عنوان «جواهر فوتبال فرانسه» معروف است که اين عنوان را پيش از اين تنها زين‌الدين زيدان، بازيکن افسانه‌ای فوتبال فرانسه (و همچنين دارای عنوان ننگين کله زن جام جهانی) بدست آورده است. ريبری ادعا کرده است که به هنگام رابطه با زاهيا نمی‌دانسته که اين دختر نوجوان زير ۱۸ سال است.

بازيکن ۲۷ ساله تيم ملی فرانسه تاکنون متهم به ارتکاب جرم نشده است، اما در فرانسه رابطه جنسی با هرکس که زير ۱۸ سال باشد جرم است. در فرانسه اين جرم حد اکثر سه سال زندان و ۴۰۰۰۰ يورو جريمه نقدی دارد. همبازی معروف ريبری نيز درگير اين رسوايی جنسی است.

تحقيقات در مورد فحشا در فرانسه دومين مورد مهم طی ماه‌های اخير در فوتبال جهان است. در انگليس جان تری، کاپيتان تيم ملی انگليس در همين ارتباط عنوان کاپيتانی در جام جهانی تازه پايان يافته را از دست داد. او با نامزد پيشين همبازی ملی‌اش رابطه جنسی داشت.

زاهيا ديهار، فاحشه کم سن پيشين که در قلب يک جنجال سکسی، فرانسه را تکان داد، سرانجام در مورد گذشته خود لب به سخن گشود.

اين دختر وسوسه‌برانگيز اکنون ۱۸ سال دارد و می‌گويد با سه بازيکن معروف فوتبال فرانسه در هنگام زير ۱۸ سالگی اش همخوابگی داشته است. به نوشته روزنامه تلگراف، ديهار بابت هر شب ۲۰۰۰ يورو دريافت کرده است. او تاکيد کرده است که بازيکنان معروف با نهايت احترام با او برخورد داشته‌اند.

روزنامه ديلی ميل گزارش داد که او از احتمال اين که بازيکنان مشهور فوتبال با خطر زندانی شدن رو به رو هستند، يکه خورده است.
XS
SM
MD
LG