لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۳:۰۹

روزنوشته‌های رفسنجانی در برزخ؛ ابعاد اشک امام


انتشار حرف‌های آقای خامنه‌ای در مورد میزان اشکی که مرحوم امام در آن دنیا می‌ریختند، در برزخ هم ولوله‌ای برپا کرده است.

آیت‌الله #خامنه‌ای در دیدار با اعضای موسسه عالی فقه و علوم اسلامی
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:44 0:00

با مرحوم احمد آقا تماس گرفتم تا ببینم حضرت امام در چه حالند. می‌گفت مشکل آبریزش چشمان مبارک امام دراین دنیا هم حل نشده و الان هم سطل سطل آب از اتاقشان خارج می‌کنیم اما افاقه نمی‌کند.

وقتی درباره صحت خاطره آقای خامنه‌ای پرسیدم ایشان تایید کرد و می‌گفت چند بار اشک چشم امام انقدر زیاد شد که صبح اهالی بیت ایشان وقتی از خواب بلند شدند خودشان را در کوچه‌های جماران دیدند و متوجه شدند که با سیل اشک امام از خانه به بیرون پرتاب شده‌اند. از شدت تقوای مرحوم امام کمی احساساتی شدیم.

مرحوم هاشمی شاهرودی ملاقات داشت. از اینکه یواش یواش دارد در برزخ راه میافتد و راه و چاه دستش میاید خوشحال بود. در حدی که وقتی سرحوری برای ایشان چایی آورد جوری به او خیره شد که به اذن خدا سرحوری آب شد رفت توی زمین.

مرحوم شاهرودی هم از میزان اشک چشم امام در آن دنیا ابراز تحیر کرد و گفت شاید بهتر باشد از امام برای بارور کردن ابرها و حل مشکل خشکسالی استفاده شود. مرحوم آقای کردان تماس گرفت و گفت با توجه به اینکه دکترای آبیاری هم دارد می‌توان در این زمینه کمک کند.

مرحوم آقای چاوز از برزخ ونزوئلا تماس گرفت و از برگزاری سمینار«بررسی ابعاد تاثیر چشم امام در مبارزه با استعمار و غیره» خبر داد.

مرحوم محمود آقا وزیر شعار برزخ تماس گرفت و در مورد اینکه آیا بهتر است از این به بعد در شعارهایش امام را «سلطان آب» یا «سلطان اشک» لقب دهد مشورت کرد.

عصر با سرحوری خلوت کردیم. از ماندن در خانه و آه کشیدن برای ما خسته شده است. قرار شد ایشان را برای حضور در هیات مدیره شورای دور زدن تحریم‌ها معرفی کنیم تا با خرید املاک و مستغلات در برزخ کانادا آنطرف‌ها کمی سرگرم شود.

XS
SM
MD
LG