لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۰۹

روزنوشته‌های رفسنجانی در برزخ؛ امام زکزاکی شد


شیخ ابراهیم زکزاکی در کنفرانس «امام خمینی» در سال ۲۰۰۹
شیخ ابراهیم زکزاکی در کنفرانس «امام خمینی» در سال ۲۰۰۹

امروز جمعی از نیروهای حزب‌اللهی مقیم برزخ جلوی در ورودی برزخ نیجریه تجمع کردند و خواستار آزادی شیخ زکزاکی یا همان خمینی نیجریه شدند. مرحوم امام هم به این مراسم پیام داده بودند و گفتند به نشانه همدردی و اتحاد با آحاد ملت نیجریه حالا که زکزاکی خمینی نیجریه شده من هم زکزاکی ایران می‌شوم این به آن در. اقدام نمادین و زیبایی بود و خیلی از حاضران در مراسم بعد از این اقدام رهبر شیعیان برزخ چند ساعتی گریستند جوری که داشت سیل اشک راه می‌افتاد و در نهایت با گاز اشک‌بندآور حضار ساکت شدند.

در قطعنامه پایان مراسم هم که توسط مرحوم محمود‌آقا وزیر شعار قرائت شد به اشتباه شیخ زکزاکی تایپ شده بود شیخ زیگزاگی که کمی باعث کدورت طرفداران ایشان شد و هر چقدر هم تلاش شد مرحوم محمودآقا را با حرکات دستِ زیگزاگ متوجه اشتباه‌شان کنند نفهمیده بود و آخرش گفته اصلاً شیخ زورو.

مرحوم آقای لاجوردی آمد گزارش داد که رفته بوده جلوی برزخ انگلستان تا در جهت تلافی اقدامات خصمانه آنها در آن دنیا یک چیزی از اموال‌شان را توقیف کند اما با توجه به اینکه این انگلیس‌ها حواس‌شان خیلی جمع است در نهایت توانسته بود سطل آشغال دم در برزخشان را توقیف کند و با خودش بیاورد که باز هم خودش غنیمتی است.

چند روزی‌ است به تبعیت از آن دنیا اینجا هم اموات دارند عکس‌هایشان را با موبایل‌هایشان پیر می‌کنند منتها مشکل اینجاست که اکثر ساکنین اینجا خودشان به اندازه کافی پیر هستند و مثلاً وقتی عکس مرحوم موسوی اردبیلی را گذاشتند توی اپلیکیشن، موبایل جیغ بلندی کشید و از حال رفت. بله موبایل‌های عالم برزخ جان دارند و برای شارژ کردنشان هم باید آنها را روزی چند دقیقه به خودمان بمالیم تا شارژ شود.

مرحوم احمدآقا هم از اپلیکیشن راضی نبود و می‌گفت هی عکسش را در آن قرار می‌دهد تا شبیه پدرش حضرت امام شود اما نمی‌شود و بیشتر به شکل آقای طغرل در سریال پاورچین در میاد.

مرحوم شهید رجایی تماس گرفت و به عنوان یکی از اعضای شورای عالی دفاع برزخ درخواست کرد با توجه به اینکه آمریکا می‌گوید یکی از پهپادهای ایرانی را در خلیج همیشگی فارس زده ما باید واکنش نشان دهیم. کمی فکر کردیم و همه راه‌های عملی را با هم سنجیدیم.

در نهایت تصمیم گرفتیم اعلام کنیم این چیزی که آمریکا زده پهپاد نبوده بلکه ته‌باد بوده که نوعی پرنده ساکن آن منطقه است که معمولاً از طریق تولید باد از ته روی دریا پرواز و برای بچه‌هایش ماهی شکار می‌کند که متأسفانه در اثر این عمل ددمنشیانه بچه‌های وی هم یتیم شدند.

XS
SM
MD
LG