لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۵:۰۴

وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی؛ ما با الاغ مخالفیم


توجه: این مطالب بخش‌هایی منتشر نشده و سانسور شده از وصیت‌نامه آیت‌الله خمینی است که از طریق امداد الهی به دست ما رسیده است.

وصیت دیگر من به فرزندان عزیزم و جوانان برومندم این است که هر کسی آمد ادعا خدای نکرده زبانش لال گردنش قطع دین از سیاست جداست حتماً با او برخورد انقلابی بکنند و توی دهانش بزنند جوری که دندان‌هایش توی گلویش یا معده‌اش یا جای دیگرش بریزد. این‌ها همه توطئه آمریکاست، محمدرضاست، پدرش است، اسرائیل است.

انسان مؤمنی که بخواهد دینش توی سیاستش نباشد، سیاستش توی دینش نباشد، خب چی‌‌اش توی چی‌اش باشد؟ اسلامی که تویش سیاست نباشد چطور می‌خواهد محکوم را از کوه پرت کند پایین؟ چطور می‌خواهد با شلاق مشروب‌خوار کثیف متعفن را شلاق بزند کانه‌ حمار؟ این اسلامی که فقط توی مسجد باشد و بیرون همه توی هم باشند و زن و مرد در هم در خیابان‌ها بغلتند و بمالند و حرام‌زده شوند و حیا نکنند به درد لای جرز می‌خورد. می‌گویند اسلام از سیاست دور است؟ غلط کرده‌اند، به گور پدر… (این قسمت به علت مشکلات فنی حذف شد/مصحح)

------------------------------------------------------------------------

احمد عزیزم به من گزارش‌هایی می‌‌دهد که در بعضی از دستگاه‌ها بین نیروهای حزب‌اللهی اختلافاتی وجود دارد. واقعا جای تاسف است که در دم و دستگاه دولت اسلامی چنین چیزهایی باشد اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. اینها باید جمع شود. اگر برادری با برادر دیگری در دستگاهی دولتی اختلافاتی دارد خب با خواهرش ازدواج کند. (منظور امام این بوده که برادر اول با خواهر برادر دوم ازدواج کند یا بالعکس/ مصحح) اگر خواهرش میسر نبود با مادرش ازدواج کند (منظور مادر برادر دوم است یا بالعکس/مصحح) اگر خواهرش میسر نبود با دختر‌خواهرش، دخترخاله‌اش بالاخره با یکی ازدواج کند. ازدواج قلوب و سایر مواضع مومنین را گرم و نرم می‌کند. قلب مؤمن به همه جایش متصل است و خدا ناظر است و نرم می‌شود نرم شدنی. نکنید این اختلاف‌ها را. به جایش ازدواج کنید.

-----------------------------------------------------------------------

به من گزارش داده‌اند جمعی از جوانان و فرزندان عزیزم گفته‌اند امام پیرشان گفته جوان نباید تفریح کند. غلط کرده زر زیادی زده هر کسی این حرفها را از زبان این پدر پیر نقل کرده. اینها حرفهای محمدرضا و ریگان و کارتر و بگین است. ما به تفریح اعتقاد داریم. ما فقط گفتیم در ساعت تفریح درس نخوانید و در ساعت درس خواندن تفریح نکنید چون اینها با هم قاطی می‌شود.

همین احمد عزیز من چند بار تفریح و درس را در یک ساعت با هم انجام داد و این پدر پیرش با همین چشم‌های کم‌سویش دید که دارد توی دفتر مشقش عکس خرچسونه(نوعی خرِ بد بو که در حومه قم پرورش داده می‌شود/مصحح) را به جای تکلیف شبش نقاشی می‌کند که ما مجبور شدیم در یک حرکت انقلابی او را به جای خودش نشانده حالی‌اش کنیم که تفریح و درس را با هم قاطی نکند که به فضل الهی موثر بود و الان هم که شغلش این است که پدرش رهبر انقلاب است مسائل حکومتی را با مسائل منزل قاطی نمی‌کند و حفظهم‌الله اولادکم کفکفون.

-------------------------------------------------------------------------

بعضی دشمنان احمق این تبلیغات می‌کنند که روحانیت مخالف ترقیات است. محمدرضا این را می‌گفت، پدرش می‌گفت، مادرش می‌گفت، بگین میگفت. این‌ها می‌گفتند روحانیت می‌گوید باید با الاغ رفت و آمد کنیم به جای طیاره. بعداً که ما پیشنهاد بازگشت از پاریس به تهران با الاغ را رد کردیم و با طیاره دربست آمدیم خفقان شدند.

ما با ترقیات مخالف نیستیم و جوانان در راه اسلام هرچه می‌توانند بروند ترقی کنند. مگر ما خودمان مادرزاد ترقی بودیم؟ ولی کردیم. مگر احمد نبود؟ همین آقای خامنه‌ای نبود؟ ما می‌گوییم ترقی باید اسلامی باشد. طیاره اسلامی باشد، ماشین اسلامی باشد و در دهان آن کسی که می‌گوید اسلامی نباشد را باید انقلابی پر کرد. این حرف ماست. این راهکار ماست. پر کنید قبل از اینکه پُرتان کنند و انشالله که در دنیا و آخرت همگی از پُرکنندگان باشید.

XS
SM
MD
LG