لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۵۴

#اعدام_نکنید!‌


پاردوکس با کامبیز حسینی: این هفته تا جایی که بتونم و تا جوری که قادر باشم می‌خوام این داستان اعدام رو برای شما بشکافم.

به چند دلیل و دلیل اصلی اینکه این قضیه اعدام برای من یک مسئله شخصی است که در کودکی تجربه کردم و اثرش هنوز روی من هست و هنوز گاهی شب‌ها کابوسش رو می‌بینم. به همین دلیل شخصی من در مورد اعدام خیلی تو برنامه‌های مختلفم حرف زدم در این سال‌ها.

چی شده؟ دیگه اگه نمی‌دونی هفته پیش چی شده، واقعاً از قافله عقبی!

بفرما:

«پس از اعلام خبر تأیید حکم اعدام امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی، سه متهم اعتراضات آبان در دیوان عالی کشور، موجی بی‌سابقه در مخالفت با آن در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ «#اعدام_نکنید» شکل گرفت که تا ظهر روز ۲۵ تیر به وقت ایران، حدود ۶ میلیارد بار دیده شده و بیش از ۴ میلیون بار توئیت شده است.»

واقعاً این اتحاد بی‌سابقه ما ایرانی‌ها در مورد یک مسئله خاص باعث افتخار من و شماست! یکی این و دیگر اینکه روی چه مسئله‌ای اتحاد پیدا کردیم؟ روی «اعدام نکنید!» یعنی موفق‌ترین کمپین مجازی ایران زمین از زمان کورش کبیر تا الان!‌ یا بهتر بگم پرشرکت‌کننده‌ترین کمپین مجازی ایران زمین از همون زمان کوروش کبیر تا الان برای موردی پیش آمد و شکل گرفت که صراحتاً خشونت رو نفی می‌کنه.

من که امیدوارم به این ملت. شما رو نمی‌دونم!‌

برنامه‌ای هفته از جهت‌های مختلف به اعدام می‌پردازه و از شما دعوت می‌کنه که همون جوری که هفته پیش عمل کردید همیشه عمل کنید!‌

کلاً آدم‌هایی که عمل می‌کنند بهترند!

#اعدام_نکنید!‌
please wait

No media source currently available

0:00 0:25:00 0:00
لینک مستقیم

  • 16x9 Image

    کامبیز حسینی

    کامبیز حسینی، تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، از جمله پارازیت، و همچنین پولتیک و پارادوکس در رادیوفرداست.

XS
SM
MD
LG