لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۱۸

«غبار آلوده» کسب و کار


فضای کسب‌وکار در ایران، «غبارآلود» است. این ارزیابی یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از فضای کسب‌وکار برای فعالان اقتصادی ایران است.

این ارزیابی، یک تحلیل شخصی یا حسی از فضای کسب‌وکار ایران نیست. چراکه این غبارآلودگی و نامطلوب بودن فضای اقتصاد ایران، با شاخص‌ها و معیارهایی استاندارد، قابل‌اثبات است.

اینکه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در ایران در هوایی مسموم تنفس می‌کنند و فضای کسب‌وکار در ایران برای این فعالان اقتصادی بازدارنده است، در جدیدترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از طرح پایش محیط کسب‌وکار ایران در بهار امسال نیز، منعکس‌شده است.

در این پادکست «الف، ب، اقتصاد»، نامساعدترین و مساعدترین مؤلفه‌های محیط کسب‌وکار در ایران را به استناد یافته‌های این گزارش، معرفی کرده‌ام که دعوت می‌کنم شنونده آن باشید.

پادکست الف، ب، اقتصاد ۲۷؛ «غبارآلوده» کسب‌‌و کار - کاری از آرش‌ حسن‌نیا
please wait

No media source currently available

0:00 0:07:31 0:00
لینک مستقیم

شما هم اگر در شمار فعالان اقتصادی ایران در حوزه‌های مختلف هستید از تجربه شخصی خود برایمان بنویسید و بگویید، اینکه در کسب‌وکار شما مهم‌ترین مانع کدام است و از بابت چه عواملی دردسری را تجربه نکرده‌اید.

نشانی ایمیل پادکست «الف، ب، اقتصاد»،alef@radiofarda.com راه ارتباطی من و شماست، نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق این نشانی ارسال بفرمایید.

×××

پی‌نویس: عنوان مطلب برگرفته از بخشی از شعر «زمستان» سروده مهدی اخوان ثالث است که در جایی از این شعر سروده است: « ... زمین دلمرده / سقف آسمان کوتاه / غبارآلوده مهر و ماه / زمستان است.»

XS
SM
MD
LG