لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۱۶

ملاقات با محمود دردکشان


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

خردادماه سال ۹۱ در سی‌امین سالگرد آزادی خرمشهر در جنگ هشت ساله ایران و عراق، برای گذراندن دوره محکومیت خود به زندان فراخوانده شد.

ملاقات با محمود دردکشان
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:58 0:00

محمود دُردکشان، از نخستین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در کارنامه کاری خود راه‌اندازی سپاه استان‌های اصفهان و سیستان و بلوچستان را ثبت کرده است. ‌او در همان سا‌ل نخست از سپاه جدا شد و فعالیت‌های خود را در بازسازی و توسعه مناطقی در استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در جنوب و جنوب‌شرقی ایران دنبال کرد.

محمود دردکشان در آخرین روزهای اردیبشت ماه سال ۹۱ برای دهمین بار در سی سال گذشته، ‌بازداشت و زندانی شد.​ محمود دردکشان، از سوی دادگاه ویژه روحانیت قم، به فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب علیه مسئولان به قصد تشویش اذهان عمومی متهم شد.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد هم‌اکنون وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG