لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۰۶

ملاقات با آرش محمدی


«ملاقات» روایتی است کوتاه از کسانی که روزگارشان محدود به چهاردیواریی است به نام زندان. در هر بخش از این رشته برنامه به ملاقات یکی از کسانی می‌رویم که از سوی سازمان‌های حقوق بشری «زندانی سیاسی عقیدتی» خوانده می‌شوند.

یک هفته پس از انتقالش به زندان مرکزی تبریز، مسوولان زندان به اتهام توهین به رییس جمهوری ایران، حکم ۷۴ ضربه شلاق را به او ابلاغ کردند و فردای آن روز بود که این حکم برای این فعال دانشجویی اهل تبریز اجرایی شد.

ملاقات با آرش محمدی
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:43 0:00

آرش محمدی، همراه با برادرش سیاوش و بهروز فریدی، از فعالان دانشجویی اهل تبریز در آبان‌ماه سال ۹۰، در منزل شخصی خود،‌ بازداشت شدند.

وب سایت‌های خبری، بازداشت آقای محمدی، دانشجوی رشته مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور تبریز را، با ۱۶ آذرماه، روز دانشجو و قصد آنها برای برگزاری مراسمی به همین مناسبت در تبریز، مرتبط دانستند. این سه فعال دانشجویی پس از تحمل ۶۶ روز بازداشت در اداره اطلاعات شهرستان تبریز و تحمل فشارهای بازجویی با سپردن وثیقه موقتا آزاد شدند.

*** اطلاعات موجود در این فایل صوتی، مربوط به زمان تهیه، تدوین و انتشار آن است و امکان دارد وضعیت زندانی سیاسی و عقیدتی موردنظر در این گزارش، هم اکنون​ با آنچه در این برنامه، شنیده یا می‌شنوید، تغییر کرده باشد.

XS
SM
MD
LG